| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kots-krediet
-
Info
Kots-krediet
Ik kan toch niet de enige zijn die lichamelijk ziek wordt van die Rik Engelaars en zijn kots-krediet reclames ??? 'Nee, Rik, nog even wachten met je tekst....' Dat moeten ze gewoon echt verbieden, net als die zogenaamde nieuwlezer met die domme trut ernaast die me ookal een goedkopere lening aan proberen te smeren....Ik weet dat het weinig nu heeft hier mijn gal te spuwen, maar het lucht wel op :-)
Mvg.Info
Mvg.Info
-
nero
Re: Kots-krediet
Wil je mij even bellen info ??
dan schop ik samen met je mee..
En die trut naast die mislukte nieuwslezer, daar heb ik wel
iets anders voor..
Zielige organisatie, en zo goedkoop zijn ze niet, sterker nog, ze zijn duurder dan meenig geen !!
dan schop ik samen met je mee..
En die trut naast die mislukte nieuwslezer, daar heb ik wel
iets anders voor..
Zielige organisatie, en zo goedkoop zijn ze niet, sterker nog, ze zijn duurder dan meenig geen !!
-
Info
Wat denk je nou zelf Sjaak ?? Knap hoor, zo'n slimme opmerking maken omdat ik een overduidelijke typefout maak in het heetst van mijn betoog, daar mag je echt trots op zijn....
En Nero, je hebt helemaal gelijk, die oplichters zijn nog onwijs duur ook, dat maakt het allemaal nog irritanter....Ik zou die lui wel willen wurgen met hun eigen darmen !!!* (Dit bedoel ik overdrachtelijk en is GEENZINS bedoeld als dreigement, dat dat duidelijk is !)
Vriendelijke groet,
Info
* Vraag naar de voorwaarden
En Nero, je hebt helemaal gelijk, die oplichters zijn nog onwijs duur ook, dat maakt het allemaal nog irritanter....Ik zou die lui wel willen wurgen met hun eigen darmen !!!* (Dit bedoel ik overdrachtelijk en is GEENZINS bedoeld als dreigement, dat dat duidelijk is !)
Vriendelijke groet,
Info
* Vraag naar de voorwaarden
Hoe zou jij dan 'typefout' schrijven, dit is namelijk de juiste spelling, wijsneus....
-
kinds
Ik bedoelde het ook niet hatelijk of zo, meer als een grapje. Zelf maak ik zo vaak typfouten en daar lig ik niet wakker van.
-
Duidelijk!
type·fout (de ~)
1 fout die bij het typen wordt gemaakt => tikfout
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenb ... d=typefout
Duidelijk!
1 fout die bij het typen wordt gemaakt => tikfout
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenb ... d=typefout
Duidelijk!
Dank u , Duidelijk...Ben blij om te lezen dat er nog mensen wel een beetje correct nederlands praten 
En Kinds,
Als je nu zonodig 'grappig' moet doen, doe dan eens grappig tijdens een les nederlands, dan leer je er misschien nog eens iets bij en maak je niet meer zoveel van die 'tiepfouten'...
En Kinds,
Als je nu zonodig 'grappig' moet doen, doe dan eens grappig tijdens een les nederlands, dan leer je er misschien nog eens iets bij en maak je niet meer zoveel van die 'tiepfouten'...
-
rik engelaars
opzouten jullie. blijf van mijn broodwinning af, ik heb ook vrouw en kindjes,
**** you
**** you