LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koude douche voor Dynabyte B.V.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Tante

koude douche voor Dynabyte B.V.

Ongelezen bericht door Tante »

Op de website van Dynabyte B.V. stond een externe harde schijf Maxtor 250 Gb voor een erg aantrekkelijke prijs namelijk €99,- normale prijs zou €155,- bedragen..Natuurlijk snel besteld voor de verjaardag van mijn man na 5 dagen, dat was 1dag voor de verjaardag van mijn man kreeg ik een mailtje met als alternatief de zelfde harde schijf grote 250Gb alleen een ander merk en zou ik 43euro (bijna 50%) meer moeten betalen....ik vind het misleidende reclame van Dynabyte B.V. Een ander merk voor dezelfde prijs zou een pleister op de wonde doen, maar ook nog eens 43 euro meerprijs durven te rekenen
is meer een klap in het gezicht. Lijkt dus duidelijk op een lokkertje.
Wat mij betreft de slechtste reclame die een bedrijf kan maken, een koude douche voor Dynabyte.?
Zwolle, 11 mei 2005
Betreft: Uw bestelling
Geachte mevrouw xxxxx,

Wij hebben uw bestelling betreffende de Maxtor 250 Gb externe harddisk, in goede orde ontvangen.

Gezien de extreme populariteit van dit product en de uitfasering door de fabrikant kunnen wij dit product niet meer leveren.

Wel kunnen wij u een tweetal alternatieven bieden :

Lacie 160 Gb porsche design € 99,95 (winkelprijs € 119,95)
Lacie 250 Gb porsche design € 144,95 (winkelprijs € 159,95)

Mocht u uit bovenstaande alternatieven geen keuze kunnen maken zullen wij de door u geplaatste order laten vervallen.

Wij willen u vriendelijke verzoeken uw mutatie telefonisch aan te melden via telefoonnummer 0800-39622983 (gratis).

Met vriendelijke groet,

Dynabyte B.V.

Met vriendelijke groet,
Dynabyte B.V.
xxxxxx

acjzr1

Re: koude douche voor Dynabyte B.V.

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Dit is natuurlijk een belachelijk voorstel.
Het lijkt van geen kant op de aanbieding.
Ik heb helaas ook teleurstellende ervaringen met
Dynabyte,zij promoten nog steeds Packard-Bell,
terwijl deze firma zeer slechte hardware levert en er
van service totaal geen sprake is.
Dynabyte...Vertrouwen KWIJT... :cry:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Mij is Dynabyte ook kwijt als klant, en dat komt door eenzelfde rotgeintje, als ze hebben uitgehaald met de mevorouw die dit topic heeft opgestart.

Bovendien: ze beloofden bij de configuratie die ik uitkoos, dit stond zelfs op het aankoopbewijs, een softwarepakket met 30 titels. Mooie programma's, dus ik besloot af te zien van een vergelijkbaar aanbod van paradigit, omdat het enige verschil dat softwarepakket was, waar ik wel trek in had.

Kom ik in de winkel, zegt de verkoper dat hem van een gratis softwarepakket niets bekend was. Toen ik hem de aankoopbon liet zien met bewuste passage, zei hij dat er gezien de ''scherpe'' prijs geen sprake kon zijn van een dergelijk aanbod, ik HAD immers al een kadootje, in de vorm van een bij de printer meegeleverde foto-camera, zo beweerde hij.

Nou, pas na 3 maanden emailen kreeg ik de toezegging dat ik het pakket tegemoet kon zien. Ik heb er vervolgens nog 5 maanden op moeten wachten, totdat het werd geleverd.

Dynabyte? Ik ben er definitief van genezen.

Gast

Dynabyte moet gewoon haar belofte waarmaken, en leveren wat ze beloven. U koopt bij Dynabyte, en niet bij de fabrikant. U hoeft geen boodschap te hebben aan de uitfasering, of hoe dynabyte het niet leveren van de beloofde spullen ook wil noemen, ZIJ beloven u iets voor een bepaalde prijs, U gaat op hun aanbod in.

Hoe Dynabyte vervolgens aan de beloofde spullen komt, zou niets moeten uitmaken.

Gast

Stond er een op=op pasage bij?
Dan heeft u namelijk geen poot om op te staan...

Gast

Dat laatste begrijpt iedereen, of zou iedereen KUNNEN begrijpen. Ik heb dit soort passages echter nog nooit bij dynabyte-aanbiedingen (op internet iig) zien staan, ik bezoek toch wel regelmatig hun homepage en de aanbiedingenpagina. Een dergelijk passage zou me ooit opgevallen moeten zijn, als men er gebruik van maakt, het is me echter totaal onbekend.

spyker65

Ongelezen bericht door spyker65 »

Een goed alternatief is PARADIGIT die geeft nooit problemen en doen ook niet moeilijk als er iets met je pc niet inorde is.

een echte aanrader!! :D

Gesloten