LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN prepaid

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
T-lo

KPN prepaid

Ongelezen bericht door T-lo »

Goedendag,

ik heb een prepaid mobiele telefoon van KPN. In de voorwaarden stond dat ik maximaal 1x per maand een reclame-/promotionele sms zou kunnen ontvangen. Prima. Blijkt echter, dat er weken zijn waarin ik er 3 of 4 krijg. Ontzettend irritant. Hierbij wil ik vermelden dat enige maanden geleden ik een dergelijke sms ontving waarin mij verteld werd dat het "i-mode madness" was, wat zoveel inhield als dat mobiel internetten die week gratis was. Ik meteen i-mode op, om vervolgens de dag erna weer een sms te ontvangen waarin stond dat de actie vanaf een week later in zou gaan. Zo ging het ook met een actie, waarin ik op de dag van het opwaarderen van mijn beltegoed, gesprekken kon voeren waarvan de gemaakte kosten de volgende dag weer zouden worden bijgeboekt bij mijn beltegoed.
Misleidende informatie. Ben benieuwd of meer mensen dit is opgevallen.

maybe

Re: KPN prepaid

Ongelezen bericht door maybe »

Dit hoort hier niet thuis, maar hoort in het telefonie deel.

T-lo

Re: KPN prepaid

Ongelezen bericht door T-lo »

^Sorry, dat zie ik anders. Het betreft hier de reclameuitingen van KPN, en heeft verder niets met de telefoondienst op zich te maken. Indien dit hier niet hoort, kan iemand dit dan verplaatsen aub?

Gesloten