LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kruidvat / Gillette gratis actie 2011
Kruidvat / Gillette gratis actie 2011
Elders op het Tros Radar forum is te lezen hoe velen in 2004 ook al zijn bedonderd door Gillette met een zogenaamde gratis producten actie. In 2010/2011 heeft Gillette de gratis actie vrolijk nog een keer over gedaan.
In het kader van een GRATIS actie van Kruitvat en Gillette heb ik producten aangeschaft ter waarde van €26,84. Het betrof een actie om Gillette producten gratis te kunnen uitproberen. De Kruitvat verkoopster verzekerde mij nog dat het écht een gratis actie was en dat het aankoop bedrag zou worden teruggestort op mijn bankrekening. Ik heb de papieren al meer dan twee maanden geleden exact op de aangegeven wijze ingestuurd en mijn geld na drie boze brieven aan zowel Gillette als Kruitvat nog altijd niet volledig terug ontvangen.
Twee van de producten heeft men nu eindelijk bijna drie maanden later na veel woede en aandringen van mijn zijde terugbetaald, maar de overige pak 'm beet tien Euro steekt Kruitvat en Gillette kennelijk in eigen zak want ik kan absoluut niet de indruk krijgen dat men daar tot teruggave van mijn geld wil overgaan.
Dit is geen gratis actie om producten te proberen. Dit is voor de volle mep producten slijten die je anders alleen voor de helft van het geld bij Kruitvat in de aanbieding treft!
Gewoon een herhaling van de 004 Gillette actie. Zie http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... t=gillette
Het is de hoogste tijd dat hier eens iets tegen ondernomen wordt!
In het kader van een GRATIS actie van Kruitvat en Gillette heb ik producten aangeschaft ter waarde van €26,84. Het betrof een actie om Gillette producten gratis te kunnen uitproberen. De Kruitvat verkoopster verzekerde mij nog dat het écht een gratis actie was en dat het aankoop bedrag zou worden teruggestort op mijn bankrekening. Ik heb de papieren al meer dan twee maanden geleden exact op de aangegeven wijze ingestuurd en mijn geld na drie boze brieven aan zowel Gillette als Kruitvat nog altijd niet volledig terug ontvangen.
Twee van de producten heeft men nu eindelijk bijna drie maanden later na veel woede en aandringen van mijn zijde terugbetaald, maar de overige pak 'm beet tien Euro steekt Kruitvat en Gillette kennelijk in eigen zak want ik kan absoluut niet de indruk krijgen dat men daar tot teruggave van mijn geld wil overgaan.
Dit is geen gratis actie om producten te proberen. Dit is voor de volle mep producten slijten die je anders alleen voor de helft van het geld bij Kruitvat in de aanbieding treft!
Gewoon een herhaling van de 004 Gillette actie. Zie http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... t=gillette
Het is de hoogste tijd dat hier eens iets tegen ondernomen wordt!
Laatst gewijzigd door vries222 op 19 mar 2011 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Kruidvat / Gillette gratis actie 2011
helaas is dit 1van de voorbeelden van bedrijven met hun teruggeef actie..
ik trap er niet meer in
Ik zou 60 euro te man terug krijgen van LG nooit meer wat van gehoord..
mail van een vriend tot op heden nog niet beantwoord (december verstuurd)
ik trap er niet meer in
Ik zou 60 euro te man terug krijgen van LG nooit meer wat van gehoord..
mail van een vriend tot op heden nog niet beantwoord (december verstuurd)
Ik meen me te herinneren dat in de actievoorwaarden stond dat je geld inderdaad pas binnen (lees:na) enkele maanden teruggestort zou worden. Dat in combinatie met een aantal andere sterk ontmoedigende voorwaarden had ik zoiets van laat maar.. Waarom niet gewoon wat proefmonstertjes weggeven bij de drogisterijen?
Moeilijk doen als het ook makkelijk kan. Zo'n merk past niet bij mij.
Moeilijk doen als het ook makkelijk kan. Zo'n merk past niet bij mij.
Ik heb ook aan deze actie mee gedaan en heb netjes (na een paar maanden het geld terug ontvangen ).
Het duurde wel effe maar verder geen problemen met deze actie gehad....
Het duurde wel effe maar verder geen problemen met deze actie gehad....
Kruitvat en Gillette hanteren verschillende (maandenlange) termijnen waarbinnen dan zogenaamd betaald zou worden. Het verschil in de duur van de termijnen blijkt uit de antwoorden die ik van hen afzondelijk ontving op mijn klachten. Uit de actie informatie op de producten bleek al dat de hele actie van los zand aan elkaar hing (allerlei tegnstrijdigheden).
Vreemde gang van zaken om bijna drie maanden na de aankoop nog immer niet tot restitutie over te gaan. Maar die hele restitutie is vermoedelijk niet de bedoeling geweest van Gillette en Kruidvat. De Kruidvat verkoopster gaf desgevraagd meteen aan dat er een enorme hoeveelheid klachten bij dat filiaal zijn binnengekomen over deze actie.
En... inderdaad als je dan een gratis actie zou willen doen dan geef je de producten toch gewoon mee?!
Vreemde gang van zaken om bijna drie maanden na de aankoop nog immer niet tot restitutie over te gaan. Maar die hele restitutie is vermoedelijk niet de bedoeling geweest van Gillette en Kruidvat. De Kruidvat verkoopster gaf desgevraagd meteen aan dat er een enorme hoeveelheid klachten bij dat filiaal zijn binnengekomen over deze actie.
En... inderdaad als je dan een gratis actie zou willen doen dan geef je de producten toch gewoon mee?!
Meer dan drie maanden geleden is het dat Gillette en Kruitvat hun actie hadden. Wanneer je ze vraagt waar je geld blijft dan antwoorden ze nog doodleuk ook dat je nog even geduld moet hebben. "Het wordt vanzelf uitbetaald".
Niet te geloven!!!!
Nooit meer GILETTE en nooit meer "GRATIS" acties. Want het is allemaal verkapte smerige verkoop van producten die anders alleen voor de halve prijs bij Kruitvat over de toonbank gaan. Je kan wat dat beteft de Nederlandse middentand dus niet vertrouwen!!!
Volgende maand laat ik weten of het dán misschien binnen is
Niet te geloven!!!!
Nooit meer GILETTE en nooit meer "GRATIS" acties. Want het is allemaal verkapte smerige verkoop van producten die anders alleen voor de halve prijs bij Kruitvat over de toonbank gaan. Je kan wat dat beteft de Nederlandse middentand dus niet vertrouwen!!!
Misschien heb je dan ook een antwoord op mijn vraag in dit topic, welke jij nog niet hebt beantwoord:vries222 schreef:Meer dan drie maanden geleden is het dat Gillette en Kruitvat hun actie hadden. Wanneer je ze vraagt waar je geld blijft dan antwoorden ze nog doodleuk ook dat je nog even geduld moet hebben. "Het wordt vanzelf uitbetaald".
Niet te geloven!!!!
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0&start=20
Hier geen probleem. Laatst netjes het geld gestort gekregen. Wel in een paar keer, omdat het naar verschillende adressen moest. Dat was natuurlijk wel wat raar, dat de adressen van de verschillende actieproducten verschilde.
Nog altijd problemen hier. Ruim drie en een halve maand na de aanschaf van de producten blijft Kruitvat volhouden dat ik gewoon nog even geduld moet hebben. In de actie voorwaarden staat dat binnen een termijn van twee maanden je geld wordt gerestitueerd.
Dit begint op diefstal te lijken.
Dit begint op diefstal te lijken.
-
Dit is misschien een reden, dat het niet tot uitbetaling komt:
ACTIEVOORWAARDEN
Uw aankoopbedrag zal binnen een termijn
van 2 maanden op uw rekening gestort
worden. Elke aanvraag, niet conform aan
de voorwaarden van het aanbod zal niet in
overweging genomen worden.
Heeft trouwens niets met Kruidvat te doen, want deze actie is ook als voorbeeld bij AH geweest!
ACTIEVOORWAARDEN
Heeft trouwens niets met Kruidvat te doen, want deze actie is ook als voorbeeld bij AH geweest!
-
- Contacteer:
masterslave schreef:Dit is misschien een reden, dat het niet tot uitbetaling komt:
ACTIEVOORWAARDEN
Is blijkbaar gewoon netjes conform voorwaarden opgestuurd, derhalve dan geen reden om niet tot uitbetaling over te gaan.Ik heb de papieren al meer dan twee maanden geleden exact op de aangegeven wijze ingestuurd
Ik ben allang gestopt met deze "geld terug " akties. Druppel was dat ik een keer 7 maanden moest wachten op een soortgelijke aktie.
Na klagen, zeuren en zeuren veelal het argument - wegens overweldigend succes - jaja en dan ipv 7 weken pas na 7 maanden uitbetalen.
Alles is in mijn geval EXACT conform de voorwaarden ingestuurd en toch ontvang ik ( vooralsnog? ) geen volledige restitutie.
Overigens heeft Kruidvat natuurlijk alles met deze actie te maken. Met hen is de consumentenkoop gesloten. Met Gillette heb ik niets te maken. Maar inderdaad... wanneer kruidvat verstandig is dan zoeken ze een leversancier van scheergerij die wel betrouwbaar is en dus niet Gillette!
Overigens heeft Kruidvat natuurlijk alles met deze actie te maken. Met hen is de consumentenkoop gesloten. Met Gillette heb ik niets te maken. Maar inderdaad... wanneer kruidvat verstandig is dan zoeken ze een leversancier van scheergerij die wel betrouwbaar is en dus niet Gillette!
-
- Contacteer:
Gilette biedt de aktie via KV aan, voorwaarden zijn dat Gilette de restitutie verzorgd. Derhalve gaat de vlieger - consumentenkoop - niet op. KV betaalt de restitutie niet.vries222 schreef:Alles is in mijn geval EXACT conform de voorwaarden ingestuurd en toch ontvang ik ( vooralsnog? ) geen volledige restitutie.
Hoofdkantoor KV zou wel Gilette moeten aanmanen om restitutie te betalen. Maar niet alleen bij Gillette is dit een zooitje, ook bij Oral B tandpasta en Wilkinsson had ik pas na maanden het aankoopbedrag terug.
De wet interesseert het niet via wie Kruidvat zijn actie verder laat afhandelen en welke onderaannemer voor Gillette de restitutie dan (doelbewust?!) volledig in het honderd laat lopen. De Wet gaat uit van een consumentenkoop en die is gesloten met Kruidvat. Kruidvat is verantwoordelijk en aansprakelijk.
Aansprakelijk voor.... diefstal.
Iets anders kun je er toch niet meer van maken want de aankoopdatum is al bijna een half jaar geleden. Dit was gewoon een tactiek om mensen voor de volle mep producten te slijten die anders de helft kosten in de "aanbieding". Een hele smerige tactiek als je het mij vraagt.
Iets anders kun je er toch niet meer van maken want de aankoopdatum is al bijna een half jaar geleden. Dit was gewoon een tactiek om mensen voor de volle mep producten te slijten die anders de helft kosten in de "aanbieding". Een hele smerige tactiek als je het mij vraagt.
-
- Contacteer:
Je hebt lang moeten nadenken ( 1 maand + ) over dit antwoord. KV is helemaal niet aansprakelijk, ja zij zijn de verkopende partij maar Gillette de uitbetalende partij....zie de voorwaarden van Gillette.vries222 schreef:De wet interesseert het niet via wie Kruidvat zijn actie verder laat afhandelen en welke onderaannemer voor Gillette de restitutie dan (doelbewust?!) volledig in het honderd laat lopen. De Wet gaat uit van een consumentenkoop en die is gesloten met Kruidvat. Kruidvat is verantwoordelijk en aansprakelijk.
Als deze week Ah dezelfde promotie heeft ga je dan ook Ah aansprakelijk stellen ??? Volgende week de Etos en dan de Hema.
Heb je het al bij Kruitvat nagevraagd? Ik heb namelijk in maart al mijn geld terug gekregen. Dat ging via 'HIGHCO DATA BENELUX SA'. Misschien dat je dat terug kunt vinden in je bankgegevens?
Ik weet nog wel dat ik het vreemd vond dat er twee verschillende adressen waren voor de verschillende producten. Maar dat is uiteindelijk wel goed gegaan. En nu is het geld ook nog eens in drie keer overgemaakt, voor elk van de drie producten die ik had apart. Maar bij elkaar is dat toch meer dan 25 euro.
Anders zou je nogmaals contact met ze moeten opnemen.
Ik weet nog wel dat ik het vreemd vond dat er twee verschillende adressen waren voor de verschillende producten. Maar dat is uiteindelijk wel goed gegaan. En nu is het geld ook nog eens in drie keer overgemaakt, voor elk van de drie producten die ik had apart. Maar bij elkaar is dat toch meer dan 25 euro.
Anders zou je nogmaals contact met ze moeten opnemen.
Ik heb deze actie ook via AH gedaan en het duurde even, maar uiteindelijk is het geld wel ontvangen....