LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat parfum actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
moniek890

Kruidvat parfum actie

Ongelezen bericht door moniek890 »

Heeft iemand de parfum van 10 euro van de Kruidvat gekocht?? Ik heb een aantal vestigingen gebeld maar helaas nergens te verkrijgen

Inge59

Re: Kruidvat parfum actie

Ongelezen bericht door Inge59 »

Ik heb de parfum niet gekocht, omdat de afgebeelde parfums simpelweg niet voor 10 euro te koop waren.
Op mijn vraag waar de parfums uit de aanbieding stonden, werd mij een mandje voorgezet met daarin andere parfums dan die in de folder stonden.
Toen ik vroeg naar de Jean Paul Gaultier, die normaal 30 euro kostte, was het antwoord dat die niet voor 10 euro werden verkocht maar voor 20 euro. Laat maar zitten dus.
Op die manier is het wel makkelijk reclame maken. Doe het dan niet, scheelt ook een berg papier!

visje64

Ongelezen bericht door visje64 »

Bij ons hadden ze helemaal niets en de Jean Paul Gaultier kostte nog steeds 30 euro. Voor de zekerheid heeft ze deze nogmaals gescand maar gaf 30 euro aan !

Abarth

Ongelezen bericht door Abarth »

De kruidvat hier had van de bekende merken de shampoo in de aanbieding

gevalletje druk en zetfouten voorbehouden...

Met de hoop dat de klant toch wel iets meeneemt. Ik heb het idee dat steeds meer winkels zich van deze "marketingtruck" bedienen

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Kruitvat heeft dit truckje al vaker uitgehaald. Heel vaak zijn de producten al uitverkocht voor de folder in de bus ligt. Of ze hebben net de laatste verkocht. Zelfs als je als 1e voor de deur staat hebben ze een smoesje. Nee, de folder van kruitvat wordt hier niet serieus gevonden.

Gesloten