LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kruidvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
brutus

kruidvat

Ongelezen bericht door brutus »

Onlangs heb ik bij Kruidvat een digtale fotocamera gekocht. Die ook online besteld kan worden en ook op de Kruidvat website wordt aangeprezen. Alleen staat daar bij dat er een aantal zaken gratie wordt bijgeleverd, zoals fotopapier. Echter in de winkel weet men van niets en verwijzen naar het Hoofdkantoor. En, die je kun je wel mailen, maar daat staat Kruidvat om bekend (ook op vele andere forums), dat ze[te beroerd zijn om een e-mail te benatwoorrden.b][/b]

Gast

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door Gast »

Benatwoorden. Is dat iets met water ofzo??

Wat wil je eigenlijk met het openen van deze topic bereiken, meneer Brutus?

Slotje svp!

de

Ongelezen bericht door de »

Ben ik helemaal niet met u eens. Een tijdje terug had ik problemen met een ontbrekend nummertje in een bingospelletje. Ze reageerden heel vlot en zouden het uitzoeken. Vrij snel daarna kreeg ik een pakketje met nog eens alle getallen. En dat voor een goedkoop spelletje, dat noem ik toch echt service.

Louis2

Ongelezen bericht door Louis2 »

In het verleden liet ik mijn fotorolletjes ontwikkelen en afdrukken bij het Kruidvat. Niks mis mee. Foto's die niet scherp zijn of technisch niet helemaal voldoen kun je teruggeven vóór afrekenen.
Echter vorig jaar ging het bij de nabestellingen mis. Een aantal foto's die nabesteld waren, waren NIET afgedrukt en een aantal foto's die wél afgedrukt waren, waren weer NIET nabesteld. Van een aantal foto's klopten tevens het aantal niet.

Bij ophalen in de winkel werd er door het personeel moeilijk gedaan over de onjuistheid van nabestellingen. Regel is dat nabestellingen NOOIT geretourneerd mogen worden (naar ontwikkelcentrale). De filiaalhoudster zag dat de foto's niet correspondeerden met de nummers van de nabestellingen. Tóch volhardde zij in de regel.

Ik heb toen telf. contact gezocht met Kruidvat en werd doorverwezen naar de ontwikkelcentrale. Na vele over en weer telefoontjes en e-mailverkeer mocht ik uiteindelijk de nabestelling terugbrengen en laten retourneren en een nieuwe nabestelling plaatsen. Met die mededeling mocht ik terug naar het filiaal en de filaalhoudster verwijzen naar een bep. persoon van de ontwikkelcentrale voor bevestiging van deze overeengekomen regeling.(Leuk, dat je dat zelf mag doorgeven)

UIteindelijk heb ik de juiste nabestellingen en juiste aantal ontvangen, maar dat had naar mijn idee veel beter (sneller) opgelost kunnen worden.
Zo zie je maar: soms heb je pech (fotocamera brutus) en soms heb je geluk (bingoballetjes van de).

Voor wat betreft probleem van brutus: als dat zo op de website staat kun je toch een printje van maken en dat als "bewijsje" meenemen?
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de camera en gratis spullen alleen geleverd worden bij bestelling via internet. Bij Kruidvat even gekeken, maar daar kun je zoveel fotocamera's bestellen, enkele aangeklikt, maar bij geen van de gekozen modellen heb ik gratis fotopapier gezien.

Gesloten