LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laarzen XL Fashion

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
K@@tje43

Laarzen XL Fashion

Ongelezen bericht door K@@tje43 »

Op zaterdag 8 oktober heb ik XL-fashion in Zeist bezocht.
Uit een tijdschrift had ik een kortingsbon voor 50 euro korting op de aankoop van een paar laarzen met brede schacht bij XL Fashion. Bij het afrekenen bleek echter dat de korting alleen geldig was op de aankoop van een bepaald merk laarzen, dit stond echter niet op de kortingsbon vermeld, daar was te lezen dat de korting geldig was op aankoop van een paar laarzen voor brede kuiten, zonder vermelding van een bepaald merk of andere actievoorwaarden. De verkoopster verwees naar een foto op de bon die duidelijk zou moeten maken om welke laarzen het zou gaan. De foto toonde 1 laars uit een veel grotere collectie waarop de korting weer wel van toepassing was. Dit was dus zeer onduidelijk,niet alleen voor mij, maar ook voor 2 andere klanten die op dat moment in de winkel aanwezig waren, en het ook niet eens waren met de afhandeling van deze kortingsbon. Kan dit zomaar?

Bzzz

Re: Laarzen XL Fashion

Ongelezen bericht door Bzzz »

Het lijkt mij dat als ze een kortings actie houden voor een bepaald merk, ze dit wel duidelijk moeten aangeven. En dus niet door middel van een plaatje.

Gesloten