| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lay/ pepsi bal
-
Gast
lay/ pepsi bal
Hoe vaak hebben we die reclame van Rafael v/d Vaart wel niet voorbij zien komen op t.v.? Spaar 6 punten en krijg een bal gratis.
Tegen mijn gewoonte in heb ik meer zakken chips gekocht om die bal te krijgen.
Kom je bij Free Record Shop: "we hebben ze niet meer en ze komen ook niet meer: ze hebben te weinig ballen gemaakt"
Natuurlijk zijn de zakken chips van Lays en flessen frisdrank van Pepsi met de ballenactie op de verpakking nog wel te koop en is Rafael v/d Vaart met die mooie trucjes ook nog steeds op t.v.
Dit is toch belachelijk!
Tegen mijn gewoonte in heb ik meer zakken chips gekocht om die bal te krijgen.
Kom je bij Free Record Shop: "we hebben ze niet meer en ze komen ook niet meer: ze hebben te weinig ballen gemaakt"
Natuurlijk zijn de zakken chips van Lays en flessen frisdrank van Pepsi met de ballenactie op de verpakking nog wel te koop en is Rafael v/d Vaart met die mooie trucjes ook nog steeds op t.v.
Dit is toch belachelijk!
-
Gast
Re: lay/ pepsi bal
kijk op 7 juli 19.12 uur daar staat de zelfde de topic, deze is dus niet nodig!. gerrie
-
Lucifer
Wat een waardeloze kinderreclame en natuurlijk zijn ze uit op je geld dat zijn al die voetballers.Dat nederland wereldkampioen wordt NOOIT!WANT HET ZIJN STUMPERTS,GEEN CENT WAARD!
ach gossie lucifer denkt zijn naam aan het feit dat ie altijd voor doelpaal moest spelen?