LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG Pathé Thuis Promotie: helaas geen 3D camcorder

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Denise1984

LG Pathé Thuis Promotie: helaas geen 3D camcorder

Ongelezen bericht door Denise1984 »

In december hebben we een nieuwe televisie gekocht. Na lang twijfelen is het een LG Smart TV geworden. De LG Pathé Thuis Promotie actie heeft ons uiteindelijk over de streep getrokken, waarbij ons een gratis 3D camcorder beloofd werd. Wij vonden dat een prachtig cadeau, omdat we op die manier nog meer gebruik konden maken van de 3D functie op de tv. Een paar weken later werd ons echter meegedeeld dat de 3D camcorders op waren en dat we als alternatief een LG Optimus (mobiele telefoon) zouden krijgen. Maar we hebben helemaal NIETS aan een telefoon omdat we allebei een iPhone hebben, verstrekt door onze werkgevers. Toen hebben we meerdere keren gebeld met de klantenservice en LG gaf aan dat meerdere mensen ontevreden waren met het door hen aangeboden alternatief en dat ze een oplossing zouden zoeken. Een paar dagen later kregen we alsnog gewoon die telefoon thuis gestuurd en in een telefonische reactie liet LG weten dat ze altijd hun actievoorwaarden kunnen wijzigen. Maar het kan toch niet zo zijn dat we een "cadeau" krijgen waar we helemaal niets aan hebben??! Als we dit voor de aankoop hadden geweten, dan hadden we gekozen voor een tv van een ander merk. We hebben best veel geld voor deze televisie betaald. WE ZIJN ZWAAR TELEURGESTELD IN DE SERVICE VAN LG EN RADEN IEDEREEN AF EEN LG TE KOPEN!!!

Auti-Mama

Re: LG Pathé Thuis Promotie: helaas geen 3D camcorder

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Je kiest toch voor de tv en niet voor het cadeau erbij?? Ik snap je teleurstelling, maar vaak is het "op = op" bij dit soort acties. Dus helaas. Dat je anders voor een tv van een ander merk had gekozen vind ik persoonlijk wat vreemd. Heb je deze tv dan enkel gekozen vanwege de camera erbij?? Ik zou juist kijken naar wat kan de tv, hoe is de helderheid, enz, enz. Of en wat voor cadeau ik er dan bij krijg vind ik minder relevant.

Denise1984

Ongelezen bericht door Denise1984 »

De tv's waar wij tussen twijfelden waren min of meer vergelijkbaar qua functies. Qua prijs was de andere tv iets goedkoper, maar met de gratis 3D camcorder erbij leek de LG de beste keuze... Ik begrijp dat ze de voorwaarden kunnen wijzigen, want inderdaad "op=op", maar bied de klant (die heel veel geld heeft betaald voor deze tv) dan wel een nuttig alternatief...

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Denise1984 schreef:De tv's waar wij tussen twijfelden waren min of meer vergelijkbaar qua functies. Qua prijs was de andere tv iets goedkoper, maar met de gratis 3D camcorder erbij leek de LG de beste keuze... Ik begrijp dat ze de voorwaarden kunnen wijzigen, want inderdaad "op=op", maar bied de klant (die heel veel geld heeft betaald voor deze tv) dan wel een nuttig alternatief...
In dit soort gevallen was waarschijnlijk uw andere keuze beter geweest. Het is nooit verstandig voor een produkt met een "gratis" artikel te kiezen. Dat "gratis" is immers nooit gratis en komt uit de kostprijs van het hoofdprodukt; de TV.

Gesloten