LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lidle aanbiedingen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Marianne71

Lidle aanbiedingen

Ongelezen bericht door Marianne71 »

Ja hoor, kopte de folder, vanaf 30 november.. dit en dit in de aanbieding...
Nou kom dan niet een uur na openingstijd want dan is alles wat ze aanprijzen verkocht aan ''opkopers''. Computers, schoenen en wat ze al niet aan acties hebben. Als je dan toch negen van de tien keer voor noppes kom... laat dan die folders ook maar zitten.
Ja ik had al om zeven uur in de rij kunnen staan voor een draadloze muis... dat had gekunt. :roll:
Ben ik nou de enige die zich ergert aan deze acties van Lidle? :(

AnnePanne

Re: Lidle aanbiedingen

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ja

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

Nee hoor, Twee maanden geleden was de aanbieding een computer die mijn buurman wel wilde hebben, Deze koste €999.- . Toen hij 40 minuten naar openingstijd aankwam waren de 6 aanwezige computers aan twee klanten verkocht! Alhoewel men altijd zegt 1 per persoon gaat het kennelijk hier om er zo vlug mogelijk vanaf te zijn zonder met de overige klanten rekeing te houden ( net of ze er anders mee blijven zitten ).Jammer, maar waar.

DennisThePennis

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Toen hij 40 minuten naar openingstijd aankwam waren de 6 aanwezige computers aan twee klanten verkocht!
Mja, binnen 40 minuten krijgt een klant het zelfs voor elkaar om 3x in de rij te gaan staan voor de kassa, dus zo vreemd is het niet dat je ernaast grijpt. Bij zulke acties moet je er gewoon vlak voor openingstijd al zijn. Hoewel, zo fantastisch zijn die supermarkt-PC's nou ook weer niet, het blijft Targa-kwaliteit ... :lol:

Flipipo

Ongelezen bericht door Flipipo »

Altijd ruim voor openingstijd komen!! Deed ik 2x ook(heb nu laptop van ruim 3 jaar oud en een pc van 2 jaar oud!) beiden werken naar behoren zonder problemen! Zo heb ik dure aanschfkosten allang terugverdiend, Dell is ook niet alles hoor!

Ik denk dat ik volgend jaar of jaar daarop weer 1 ga kopen, dan natuurlijk ruim voor openingstijd er weer staan!

Marianne71

Gaat het nog een keer gebeuren dat je net als bij kaartjes voor een concert een hele nacht in de rij moet gaan staan om een computer of wat ook van de lidle te mogen scoren? En stel dat je dat er voor over heb; Als degene voor je er net met de laatste drie van door gaat heb je pech...
Overigens doet de draadloze muis het prima.. ze hadden er nog twee toen ik smiddags kwam maar ik raakte aan de praat met de verkoopster en die had het erover dat de pc's die ochtend binnen een halfuur verkocht waren.. En het maakt Lidle geen fluit uit, als de buit maar wordt verkocht.

idi

Ongelezen bericht door idi »

Dat geldt niet alleen voor acties bij LIDL, ook bij kruidvat, trekpleister etc. weet de nederlander zijn of haar weg wel te vinden......

Ik verdenk het personeel er ook van zelf dit soort aanbiedingen achterover te drukken vóór openingstijd!

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Geplaatst op: 30 Okt 2006 22:46

Ja hoor, kopte de folder, vanaf 30 november.. dit en dit in de aanbieding...

kom dan niet een uur na openingstijd want dan is alles wat ze aanprijzen verkocht
Óf je was een maand te vroeg.............óf 11 maanden te laat :lol:

Tja.....en in beide gevallen is er geen computer.... :wink:

Marianne71

:lol:

MissM

Ongelezen bericht door MissM »

Dat geldt niet alleen voor acties bij LIDL, ook bij kruidvat, trekpleister etc. weet de nederlander zijn of haar weg wel te vinden......

Ik verdenk het personeel er ook van zelf dit soort aanbiedingen achterover te drukken vóór openingstijd!
Wel makkelijk om altijd het personeel de schuld te geven :D
Hoe vaak wij wel niet de vraag krijgen om dingen te reserveren voor mensen zodra de acties binnenkomen. Dit doen wij zelfs al niet zodat alle mensen dezelfde kans hebben.
De acties waarvan er weinig zijn gaan op zn vroegst om 9 uur de winkel in op de dag dat de acties ingaan. Ben je er niet om 9uur smorgens, en zijn er andere mensen die wel slim genoeg zijn om op tijd te komen, heb je inderdaad kans dat je mis grijpt. Niet makkelijk steeds maar de schuld bij het personeel leggen.
En of wij het achterhouden voor onszelf. Ik kan alleen spreken over ons filiaal, en dat gebeurd zeker niet!

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

Ik geloof niet zozeer dat het personeel ermee aan de haal gaat. Maar een bedrijfsleider van een lidl-filiaal in Amsterdam stond wel toe dat 1 persoon 4 van de 6 computers kocht en daarna een ander de overige 2 en daarmee viste de mensen die dus 10 a15 minuten na openingstijd kwamen achter het net viste . Daar heb ik wel moeite mee ondanks het feit dat deze computers aan mij niet zijn besteed omdat ik niet wil betalen voor teveel franjes.Mijn buurman greep er dus wel naast.

Marianne71

Maar die acties zijn wel de lokkertjes... en als na een uur alles op is... (ik vraag me dan echt af of ze wel genoeg voorraad hadden) ..dan werkt zo'n lokkertje bij mij als een antireclame.. En zeker als het zo gaat als wat de man boven me schreef, dat 1 persoon er met 4 computers vandoor gaat.

kss

Ongelezen bericht door kss »

je hoeft het ook niet te pikken, zeker niet wanneer een verkoper met droge ogen op maandag ochtend zegt te zijn uit verkocht "jammerdan enne tabee ermee", dan wil ik tenminste de inkooplijst inzien, wat vaak een heel gedoe is en snel opper voor een soortgelijke aanbod. je komt er tenslotte wel op maandagochtend helemaal voor naar de winkel.

tja kom je op vrijdag aanzetten met een op=op aanbieding dan is het je eigen schuld.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

je hoeft het ook niet te pikken, zeker niet wanneer een verkoper met droge ogen op maandag ochtend zegt te zijn uit verkocht "jammerdan enne tabee ermee",
En wat wil je er tegen doen.....???????
dan wil ik tenminste de inkooplijst inzien
Nou, nou.............. en als die niet getoond wordt????
je komt er tenslotte wel op maandagochtend helemaal voor naar de winkel.
Dat wil je toch zelf...... jij wilt toch het risoco lopen voor de kat z'n edele delen naar die winkel te gaan.

Ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die, na al die jaren, hun eigen kortzichtigheid proberen af te wenden op een winkel keten. :roll:

Jvc

Ongelezen bericht door Jvc »

Bij Kruidvat zag ik nog voldoende computers, die zijn maar 499,00 euro.

En wat is de Lidle :wink:

Quintin

Ongelezen bericht door Quintin »

Nu lopen we te zeuren dat die goedkope Lidlpc's zo snel weg zijn en over een maand wordt er een nieuw topic opgestart, over diezelfde goedkope Lidlpc's, omdat ze kapot zijn en de Lidl als verkopende partij niet mee wil werken met de garantieafhandeling. Koop je pc gewoon niet bij de supermarkt!

eliane

Ongelezen bericht door eliane »

Ik reageer even op het lokkertje.

We praten hier over de Liddl dus als de pc's op zijn, lokken ze je dan naar de winkel voor hun overheerlijke fruit?

Marianne71

Ooit voor mijn werk een magnetron bij de aldi gekocht, die ging stuk maar het ruilen was er heel eenvoudig. Zonder zeuren kregen we een nieuwe. Dus die vergelijk gaat wat mij betreft een beetje mank.

Gesloten