Vooropgesteld, ik doe aan het einde van de week mijn boodschappen, aan het einde van de dag. Ik merk dan dat bepaalde producten soms schaars zijn. Ergens begrijp ik dat van bepaalde producten niet maar van brood bv ergens weer wel. Als ik tegen 18u nog brood moet kopen dan is het aanbod zeer beperkt en kom ik uiteindelijk wel eens bij de crackers terecht
Nou ja, goed, moet je maar eerder je boodschappen doen . . .
Over acties en aanbiedingen maar niet te spreken, want die loop ik nog vaker mis.
Gisteren naar de Plus want de Maaslander (kaas) was in de aanbieding, uit de reclame van een dag eerder. Nou, daar mag ik mijzelf graag op trakteren. Scheelt ± 40%. Nee, niet tegen 18u maar in mijn middagpauze boodschappen gedaan. En wat denk je? Jawel, uitverkocht
Dan vraag ik me af of ze van de 4 soorten waar normaal 20 stuks per soort op voorraad zijn, hebben ze dit product wel in die hoeveelheid gehad? Hebben ze dat product uberhaubt wel gehad?
Is dit nu echt een lokkertje van Plus geweest om mij in hun winkel te krijgen of is dit geval gewoon wat ongelukkig geweest?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lokkertjes in supermarkt
-
Re: lokkertjes in supermarkt
Dat kan natuurlijk een lokkertje zijn geweest..... ik had zoiets dergelijks gehad met laminaat in de aanbieding bij een grote bouwmarkt.Ik was aan het verhuizen en ik had aardig wat pakken nodig,alleen was er niet genoeg voorraad ... ook niet bij andere vestigingen.... En wat denk je? Nadat de aanbieding voorbij was lagen de schappen weer overvol.
@langste adem
Beetje met verbazing jouw gevalletje gelezen. Jammer dat je de naam van het bedrijf niet noemt want dat is het enige (zo'n signaal afgeven) wat wij er denk ik tegen kunnen doen. Kijk, ik kom (voorlopig) niet meer bij de Plus. Vind het een plezierige winkel omdat hij ruim is opgezet en je niet over de vakkenvullers struikelt. Maar deze ergernis is voor mij de reden deze winkel nu links te laten liggen.
Beetje met verbazing jouw gevalletje gelezen. Jammer dat je de naam van het bedrijf niet noemt want dat is het enige (zo'n signaal afgeven) wat wij er denk ik tegen kunnen doen. Kijk, ik kom (voorlopig) niet meer bij de Plus. Vind het een plezierige winkel omdat hij ruim is opgezet en je niet over de vakkenvullers struikelt. Maar deze ergernis is voor mij de reden deze winkel nu links te laten liggen.
Zelf doe ik wel eens boodschappen bij "Hoogvliet" , als daar een aanbieding niet meer voorradig is krijg je een 'tegoedbon' en kun je op een later tijdstip het artikel alsnog voor de aanbiedingsprijs krijgen.
-
Ga er maar vanuit dat het een lokkertje was. Laatst hadden ze bij de Plus ijs in de aanbieding, van vrijdag tot zaterdag. Donderdag was het al op (lees: het werd gewoon niet aangevuld), en ze wisten niet of ze het zaterdags nog zouden krijgen.
De koffie laatst ook toen het voor 1 euro aan werd geboden. Eenmaal op, werd het niet meer aangevuld.
Dus ja, trek je conclusie.
De koffie laatst ook toen het voor 1 euro aan werd geboden. Eenmaal op, werd het niet meer aangevuld.
Dus ja, trek je conclusie.
Zo werkt het bij de AH ook, tenzij het uiteraard een op = op actie is. Heb je uberhaupt bij de Plus gevraagd of zij dat ook doen?bprosman schreef:Zelf doe ik wel eens boodschappen bij "Hoogvliet" , als daar een aanbieding niet meer voorradig is krijg je een 'tegoedbon' en kun je op een later tijdstip het artikel alsnog voor de aanbiedingsprijs krijgen.