LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lotterij Spanje

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
CindyV

Lotterij Spanje

Ongelezen bericht door CindyV »

Op 24 oktober ontving ik een brief van: Loterias Y Apuestas del Estado
Apartado de Correos 129, 28085 te Madrid.
Ik heb EURO 615.810,- gewonnen! Geweldig hè. Of ik nog wel even mijn bankgegevens en een copy van mijn paspoort wil terugsturen.
Soort gelijke brieven worden meestal vanuit Nigeria gestuurd naar bedrijven. Particulieren worden nu blijkbaar ook benaderd.
Graag wil ik iedereen waarschuwen voor dit soort wazige praktijken. De brief ziet er erg geloofwaardig uit, mooie stempels en voorzien van handtekening.

Miquel

Re: Lotterij Spanje

Ongelezen bericht door Miquel »

Je banknummer en een kopie van je paspoort terugsturen? Dat zegt al weer genoeg!

Hebben ze dit keer niet een geldbedrag als voorschot gevraagd(zogenaamde tegemoetkoming van de kosten)? Want daar zijn dit soort oplichtingsbedrijfjes ook heel sterk mee. En helaas zijn er nog steeds mensen die zo goedgelovig en naief zijn dat ze dat werkelijk betalen ook. Niet doen; waarom zou je betalen als je notabene iets gewonnen zou hebben?!

Gewoon doen net als Cindy heel verstandig deed: negeren die handel!

:D Miquel.

bodejosm43

Re: Lotterij Spanje

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Cindy, dit soort brieven wordt inderdaad al jaren verstuurd, ook naar particulieren.

Onthoud 1 ding: wanneer jij nergens aan hebt meegedaan, kun je ook niets winnen.

Ga ook niet voor de lol reageren, in de zin van: wanneer ik 6 ton heb gewonnen, houd dan maar de gemaakte kosten in van mijn gewonnen prijs, en stort het nettobedrag op mijn rekening. Gegarandeerd hang je alsnog in de prijzen..........

Gesloten