LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Martelingen China, niet alleen dieren maar ook hun eigen kin

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Judith

Martelingen China, niet alleen dieren maar ook hun eigen kin

Ongelezen bericht door Judith »

Een paar jaar geleden heb ik beelden gezien van kleine weeskindjes in weeshuizen in China. Onder barre omstandigheden werden de kleintjes doodgehongerd en op gruwelijke wijze mishandeld......kindjes vanaf 0 tot .. jaar. Deze beelden zullen mij vooraltijd bij blijven, het heeft mij zo aangegepen dat ik er nog steeds niet zonder te huilen over kan praten. Ik begrijp het niet, en zal het ook nooit begrijpen, helemaal nu ikzelf moeder ben.
Nu dit met honden en katten, het is niks nieuws, heb hier al een paar jaar geleden van gehoord.
Een ding is mij duidelijk...deze aziaten zijn een ander soort mens dan wij, ze zijn meedogenloos, zelfs met hun eigen kleine kinderen. Tijdens oorlogen zie je ook dat ze er rare martelingen op nahouden.
Het is opvallend dat dit soort praktijken, waarbij martelingen niet nodig zijn (met een spuitje ben je ook klaar) zich veelal voordoet in dit soort landen. Mischien is het de manier van leven, cultuur en/of opvoeding waar deze zieke geesten uit voortkomen.
Een mens met een goede opvoeding waarbij alle emoties en gevoelens tot goede ontwikkeling worden gebracht kan zoiets niet, laat staan verzinnen.

helen

Re: Martelingen China, niet alleen dieren maar ook hun eigen kin

Ongelezen bericht door helen »

De reden waarom ze de honden zo martelen is een terdatitie/bijgeloof het vlees zou namelijk malkser zijn en omdat er tijdens zo'n afranseling adrenaline vrijkomt bij een hond denken ze dat het goed is voor de potentie.
Maar ze zijn nu toch heel ver mer ruimte toerisme enzo kunne we niet gewoon die Aziaten ergens op mers neer planten heeftniemand er meer last van!!!.
Nee dat is onzin natuurlijk maar als u meer wilt weten kijka alstublieft op www.hondenleed.nl
B.v.d. Helen

Salsafret

Ongelezen bericht door Salsafret »

De chinezen zijn niet de enige hoor die dit soort dingen doen. Voorbeeldejs: Ganzenlever in duitsland, stierengevechten in spanje, hanengevechten in griekenland, dansende beren in turkije, en ik kan nog wel een tijdje doorgaan. Mishandelingen in kinderboerderijen in NEDERLAND!

Monqiue

S.Martens

Ongelezen bericht door S.Martens »

Geachte redactie van RADAR
Ik wil graag reageren op uitzending van 16 april over hondenleed , een hond is net zo waardig als een mens ook deze dieren hebben recht op leven en niet mischandeld te worden op een gruwelijke wijze gedood te worden om de maatschappij te dienen .Zoiets doe je nog niet je ergste vijand aan, waar liggen de grenzen , en waar eindigd het als het zo doorgaat. Hopelijk is met deze uitzending en beelden de wereld wakker geschud om actie te ondernemen hiertegen.
vriendelijke groet S.Martens

vince

Ongelezen bericht door vince »

ik ben zelf 10 jaar. chinezen
daarom zou ik niet in china willen wonen.
chinezen zijn geboren mishandelaars van KINDEREN EN DIEREN.
als kinderen iets niet kunnen krijgen ze meteen een mep
en honden levend villen is ook zo iets doms.
ze zouden hun ook levend moeten villen.
die *** chinezen.

Theo

Ongelezen bericht door Theo »

Vreselijke zaak, ben ik direkt met U eens.
Maar om wat dichter bij huis te blijven : Wel eens bij een slachterij geweest ? Konijnenbont wel geaccepteerd ?
Lamsvlees ook wel lekker, he ? Ganzelever, delicatesse, wel eens gezien hoe dit tot stand komt ? Ritueel slachten, door de Nederlandse overheid toegestaan in eigen "geciviliseerd" land, wel eens gezien ? Paardentransporten (en ander vee)
naar Italie, lekkere salami, he ? Kuikenslachterij wel eens bekeken ? Kippenfokkerij, kistkalveren, nertsfarm enz.enz.
Zullen we eerst eens die complete houtzagerij in onze eigen ogen (en zgn. beschaving) te lijf gaan ?
Daarbij uitdrukkelijk dit leed niet vergetend...
Theo

Gesloten