LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] matsweken C1000

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
J.S.

matsweken C1000

Ongelezen bericht door J.S. »

Vandaag ging ik boodschappen doen bij de C1000. In de folder stonden magere koteletto's, 1 kilo van 6,90 euro voor 3,45 euro, en dan ook nog 2 voor de prijs van 1! Rundergehakt hetzelfde verhaal. Kilo van 4,48 euro voor 2,24 euro, 2 voor de prijs van 1!
Wat schetst mijn verbazing? Bij de kassa betaal ik voor 2 kilo koteletto's 6,90 euro! Voor 2 kilo rundergehakt betaal ik 4,48 euro!
Ik heb geprobeerd verhaal te halen bij de filiaalleider maar zijn commentaar was dat het inderdaad misleidend in de folder stond maar dat er niets aan te doen was!
Dit betekent dat ik voor 45 euro boodschappen heb gedaan en 6 euro te veel heb betaald!
C1000 ..... geen fratsen, dat scheelt!

Roeldevries

Re: matsweken C1000

Ongelezen bericht door Roeldevries »

Wat heet misleidend. Het blinkt idd niet uit in helderheid maar als je een beetje nadenkt is het voor mij wel duidelijk hoe de vork in de steel zit. Ik wil ook graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar accepteer ook eens dat je een redelijke prijs moet betalen. En 2 kilo koteletto's voor € 6,90 vind ik een prima aanbieding, moet je kijken wat een bak vlees je dan hebt.

Roel de Vries :!:

J.S.

Ongelezen bericht door J.S. »

Roel, je hebt helemaal gelijk dat 6,90 euro voor 2 kilo koteletto's een prima aanbieding is. Het gaat mij om het principe! Ik vind de aanbieding zo die in de folder gebracht wordt, zeer misleidend en met mij meer mensen heb ik vandaag ondervonden! J.S.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

normaal 4,48 per kilo, en nu dus twee voor de prijs van 1 ? Dan krijg je voor 4,48 dus 2 kilo, is 2,24 per kilo. Klopt precies.

detulp050

Ongelezen bericht door detulp050 »

2 kilo
actieprijs per kilo 2.24

2 voor 1

4.48
Staat op de site, dus 2 kilo is 4,48
2 kilo rundergehakt.
4.48 per kilo.

2 voor 1
prijs per kilo 2.24.
Staat in de advertentie in de krant (in Groningen)

Lijkt me op zich wel duidelijk :P

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Mensen rekenen zichzelf hier dus weer rijk.

Die matsreclames werken als volgt:

Ze verdubbelen de prijs van 1 artikel, waarbij je eenzelfde artikel erbij krijgt. Zo lijkt het goedkoop, maar koop je in feite veeel meer dan je nodig hebt.

Kipfilet, bijvoorbeeld: ik betaal daar nooit meer voor dan 6 euro de kilo, hetgeen ik al aan de prijzige kant vind.

Zetten ze in een advertentie: 1 kilo voor slechts 11,98, en de tweede kilo GRATIS. Jongens jongens, wat een voordeel. Mooi niet dus, je betaalt voor die ene kilo gewoon de volle prijs, en de tweede kilo betaal je erbovenop. Je had maar 1 kilo nodig, maar ja, de letters ''GRATIS", die werken als een magneet.

Wanneer C1000 echt hun klanten wil matsen, vragen ze 5,99 voor 1 kilo, en geven de tweede daar gratis bij. DAN heb je wel het voordeel dat je wordt voorgespiegeld.

Gesloten