Ik heb er genoeg van. Al die ongevraagde maar wel geadresseerde reclame die hier iedere vrijdag en zaterdag in de brievenbus valt. Of ik nog lid wil worden van..., of ik nog interesse heb in..., of ik geen proefabonnement wil hebben op.... En het blijft maar door gaan. Volgens media express kan ik niet uit het reclamebestand geschreven worden want ik ontvang de consumentengids via hun. En daardoor sta ik in hun klantenbestand als iemand die geinterreseerd is in alle andere bladen en andere rommel die ze aanbieden. De consumentenbond blijft ondanks dit bij de mediaexpress wegens de kosten en door dit geintje heb ik nu iedere maand dozen vol met oud papier.
En dan staat zo'n bezorger ook nog iedere kerst zijn handje op te houden. Tenslotte is hij toch iedere week aan het werk voor je. Die krijgt dus niets.
Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen zonder dat ik eerst mijn lidmaatschap van de consumentenbond op moet zeggen. De bond zelf weet hier geen oplossing voor.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] media express
Re: media express
Geef die bezorger met kerst een tientje en laat hem zweren nooit meer iets anders dan de consumentengids door de bus te gooien.
Die bezorger is namelijk de enige die er echt iets aan kan doen en die ook nog eens maling heeft aan regels en z'n baas. Ideale schakel dus tussen media express en jouw brievenbus.
Die bezorger is namelijk de enige die er echt iets aan kan doen en die ook nog eens maling heeft aan regels en z'n baas. Ideale schakel dus tussen media express en jouw brievenbus.
Re: media express
Ik vind het een leuke oplossing maar helaas is media express blijkbaar geen goede om voor te werken. Wij hebben hier om de haverklap en andere bezorger. En om nu vier keer per jaar (of vaker) geld uit te gaan delen gaat mij toch ook wat ver.