LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediamarkt gsm voor 22 euro
Mediamarkt gsm voor 22 euro
Ook allemaal de advertentie gezien bij mediamarkt, sony-ericsson gsm voor 22 euro met 15 euro maximaal beltegoed via telfort???
Zetten ze ook nog bij simlockvrij.
Zijn er veel mensen die deze hebben kunnne kopen of was weer een lokkertje???
Mediamarkt gooit zo zijn eigen ruiten in..........
Zetten ze ook nog bij simlockvrij.
Zijn er veel mensen die deze hebben kunnne kopen of was weer een lokkertje???
-
Re: Mediamarkt gsm voor 22 euro
Waarom heb jij er geen kunnen bemachtigen dan? Waren ze op ofzo?
-
Ben ook bij Mediamarkt geweest. Ik had die telefoon niet nodig, maar ze werden ''pallets-gewijs'' verkocht. Heb er geen aangeschaft ook.
Het probleem is echter: Sim-lockvrij betekent inderdaad dat je iedere simkaart erin kunt zetten, het beltegoed van maximaal 15 euro krijg je slechts bij Telfort. Zodat je toestel toch niet echt vrij is van een gedwongen provider.
Maar ach: het toestel doet wat het moet doen: bellen, en je kunt ermee worden gebeld.
Het probleem is echter: Sim-lockvrij betekent inderdaad dat je iedere simkaart erin kunt zetten, het beltegoed van maximaal 15 euro krijg je slechts bij Telfort. Zodat je toestel toch niet echt vrij is van een gedwongen provider.
Maar ach: het toestel doet wat het moet doen: bellen, en je kunt ermee worden gebeld.
Laatst gewijzigd door bodejosm43 op 03 dec 2006 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hoezo gooit MM zijn eigen ruiten in? Je geeft nergens aan of jezelf hebt getracht er één te kopen en dat ze toen uit verkocht waren.Zijn er veel mensen die deze hebben kunnne kopen of was weer een lokkertje???
Met dit soort opmerkingen kunnen we de hele folder wel kopieren naar dit forum en overal erbij zetten: Heeft iemand deze kunnen kopen of was het een lokkertje!?
Ik vind veel weg hebben van stoken.
Laatst had Mediamarkt een camera van Sony in de aanbieding en ze hadden deze tot mijn verassing ook ruim op voorraad in de winkel
Die gsm had ik ook wel willen hebben maar had geen tijd om bij MM langs te gaan.
Die gsm had ik ook wel willen hebben maar had geen tijd om bij MM langs te gaan.
-
Dus tot aan het moment dat jij gecremeerd gaat worden, hebben ze die aanbieding?Laatst had Mediamarkt een camera van Sony in de aanbieding en ze hadden deze tot mijn verassing ook ruim op voorraad in de winkel
Waar een lettertje verschil al toe kan leiden
?Geplaatst op 13 Dec 2006 15:20 door bodejosm43Dus tot aan het moment dat jij gecremeerd gaat worden, hebben ze die aanbiedingLaatst had Mediamarkt een camera van Sony in de aanbieding en ze hadden deze tot mijn verassing ook ruim op voorraad in de winkel
Is een doordenker hoor maar hij heeft wel gelijk.
Laatst gewijzigd door bot321 op 13 dec 2006 21:47, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Hij/zij is een hij........
Mijn typefout, ik wou juist een positieve noot toevoegen
Ze hadden een stapel Sony camera`s nog staan op donderdag terwijl die maar 111 waren die week (ipv 179 bij Dixons).
Minpuntje van Mediamarkt is dat ze niet zo`n groot assortiment hebben als je verwacht, twee keer kon ik iets niet vinden.
Ze hadden een stapel Sony camera`s nog staan op donderdag terwijl die maar 111 waren die week (ipv 179 bij Dixons).
Minpuntje van Mediamarkt is dat ze niet zo`n groot assortiment hebben als je verwacht, twee keer kon ik iets niet vinden.
-
Waar ik me gigantisch aan stoor bij Mediamarkt: ze willen heel vaak net het apparaat verkopen, dat iets hoger geprijsd staat, maar volgens de verkoper dan, voor een paar euro meer kwalitatief een stuk beter is, met een dubbele capaciteit.
Dit overkwam me afgelopen vrijdag in een van de vestigingen van MM.
Mijn broer zag een MP3-speler staan voor 25 euro, alleen een mp3, met 512 Mb geheugen, meer hoefde voor mijn broer niet. Het model was leverbaar in ruim 10 kleuren, maar mijn broer wilde een zwarte hebben, een van de kleuren zou ie waarschijnlijk snel moe worden.
OK, zegt de verkoper, dan halen we het showmodel van de display, en pakken we dat voor u in. NEE, zegt mijn broer, ik wil een ongebruikte, en geen showmodel. Dat was niet mogelijk, want uitgerekend de uitvoering zoals mijn broer die wilde hebben, was niet in voorraad, zei de verkoper. Alle andere kleuren wel. Ben toch echt benieuwd wat ie had gezegd, als mijn broer de lichtblauwe wilde hebben.
Nu verkocht hij dus niets. We liepen verder nog even door de winkel, liepen achter de betreffende verkoper langs, en we hoorden dat die ons ten opzichte van zijn collega's belachelijk stond te maken. Hij zegt: ik had hem bijna die Marquant aangesmeerd, en nou heeft ie helemaal niets..........
Die verkoper zag niet dat ik pal achter hem stond, en bemerkte zijn vergissing te laat. Nou heeft ie een klacht over zijn handelwijze aan zijn broek hangen.
Dit overkwam me afgelopen vrijdag in een van de vestigingen van MM.
Mijn broer zag een MP3-speler staan voor 25 euro, alleen een mp3, met 512 Mb geheugen, meer hoefde voor mijn broer niet. Het model was leverbaar in ruim 10 kleuren, maar mijn broer wilde een zwarte hebben, een van de kleuren zou ie waarschijnlijk snel moe worden.
OK, zegt de verkoper, dan halen we het showmodel van de display, en pakken we dat voor u in. NEE, zegt mijn broer, ik wil een ongebruikte, en geen showmodel. Dat was niet mogelijk, want uitgerekend de uitvoering zoals mijn broer die wilde hebben, was niet in voorraad, zei de verkoper. Alle andere kleuren wel. Ben toch echt benieuwd wat ie had gezegd, als mijn broer de lichtblauwe wilde hebben.
Nu verkocht hij dus niets. We liepen verder nog even door de winkel, liepen achter de betreffende verkoper langs, en we hoorden dat die ons ten opzichte van zijn collega's belachelijk stond te maken. Hij zegt: ik had hem bijna die Marquant aangesmeerd, en nou heeft ie helemaal niets..........
Die verkoper zag niet dat ik pal achter hem stond, en bemerkte zijn vergissing te laat. Nou heeft ie een klacht over zijn handelwijze aan zijn broek hangen.
Heb al een aantal x bij MM gemerkt dat iets in de folder uitverkocht is, en ze je dan maar meteen iets duurders willen verkopen. Heb ook eens gebeld om te vragen of een artikel er nog was (woon 25 km van MM), zeggen ze ja, meer dan genoeg, kom je 3 kwartier later, ineens alles op. Mijn man ging eens voor een router van 25 euro, wilden ze hem een compleet draadloos systeem aanbieden, liefst nog met een nieuwe pc, want die van hem kon het waarschijnlijk allemaal niet meer zo aan ( zn pc is al 3 jaar oud)!!!
MM kan het wat ons betreft bekijken, Ik ben toch niet gek........nee inderdaad niet, dus we kopen wel bij een ander!
MM kan het wat ons betreft bekijken, Ik ben toch niet gek........nee inderdaad niet, dus we kopen wel bij een ander!
-
Ik vergat er nog bij te zeggen, en daar begon mijn opmerking dus over:
Die verkoper wilde een Marquant aanbevelen, die 1 gigabyte geheugen heeft, maar zowel mijn broer en ik hebben de pest aan dat merk: slechte behuizing, slechte geluidskwaliteit, en dan heb ik het niet alleen over mp3-spelers. Daar is Yoko (betaat dat nog?) een topmerk tegen.
We zijn naar een andere zaak gegaan, waar weliswaar geen mp3 voor 25 euro te koop was, maar wel een van 18 euro, met dezelfde capaciteit als het exemplaar dat MM voor 25 euro in de verkoop had, en ook nog de gewenste kleur.
Bovendien: er werd niets opgedrongen.
Die verkoper wilde een Marquant aanbevelen, die 1 gigabyte geheugen heeft, maar zowel mijn broer en ik hebben de pest aan dat merk: slechte behuizing, slechte geluidskwaliteit, en dan heb ik het niet alleen over mp3-spelers. Daar is Yoko (betaat dat nog?) een topmerk tegen.
We zijn naar een andere zaak gegaan, waar weliswaar geen mp3 voor 25 euro te koop was, maar wel een van 18 euro, met dezelfde capaciteit als het exemplaar dat MM voor 25 euro in de verkoop had, en ook nog de gewenste kleur.
Bovendien: er werd niets opgedrongen.
Gelukkig hebben jullie een goede gevonden bodejosm.
Wat een slechte verkopers
Waar ben je uiteindelijk geslaagd voor die mp3 speler?
Wat een slechte verkopers
Waar ben je uiteindelijk geslaagd voor die mp3 speler?
-
Paradigit.
Jammergenoeg was er met de gekochte speler ook iets aan de hand. Maar niet met het technische gedeelte. Gisteren terug geweest, en ruilen was totaal geen punt.
Wat ik hiermee zeggen wil: in welke winkel je ook komt, overal kan je een minder exemplaar treffen. Als het dan zo keurig wordt opgelost zoals bij Paradigit, mag dat ook weleens gezegd worden. De winkel is niet zo massaal als Mediamarkt.
Overigens: voor klein grut zal ik bij Mediamarkt blijven komen, maar dan is het spul dat ik zelf heb uitgezocht, zoals bandjes voor mijn vieocamera.
Jammergenoeg was er met de gekochte speler ook iets aan de hand. Maar niet met het technische gedeelte. Gisteren terug geweest, en ruilen was totaal geen punt.
Wat ik hiermee zeggen wil: in welke winkel je ook komt, overal kan je een minder exemplaar treffen. Als het dan zo keurig wordt opgelost zoals bij Paradigit, mag dat ook weleens gezegd worden. De winkel is niet zo massaal als Mediamarkt.
Overigens: voor klein grut zal ik bij Mediamarkt blijven komen, maar dan is het spul dat ik zelf heb uitgezocht, zoals bandjes voor mijn vieocamera.
Het ligt gewoon puur aan de verkopers. En dat een winkel liever iets duurders verkoopt dan een aktie produkt met lage marge lijkt me vrij logisch. Het zijn namelijk winkels. Als een verkoper opdringerig is (wat ik zelf niet waardeer, maar ik begrijp het wel) kun je altijd nee zeggen. Zoveel moeite kost dat niet maar je moet het wel gewoon durven zeggen.
-
Hebben mijn broer en ik dus ook gedaan. Die jongen dacht echt dat ie met zijn leuterpraat iets kon bereiken. Het enige dat ie bereikte, was dat we naar een andere winkel zijn gegaan.
Overigens heeft mijn broer bij Mediamarkt een week later wel een goede aankoop gedaan, en het werd hem heel geduldig uitgelegd, en totaal niet opgedrongen. Meneer, zei de verkoper: het is UW geld, ik heb er niets aan als ik u iets opdring waardoor u later gaat besluiten nooit meer hier te kopen.
Ook een strategie natuurlijk, maar met de betreffende aankoop (digitale fotocamera met de nodige awards op zijn naam), is mijn broer dik tevreden.
Overigens heeft mijn broer bij Mediamarkt een week later wel een goede aankoop gedaan, en het werd hem heel geduldig uitgelegd, en totaal niet opgedrongen. Meneer, zei de verkoper: het is UW geld, ik heb er niets aan als ik u iets opdring waardoor u later gaat besluiten nooit meer hier te kopen.
Ook een strategie natuurlijk, maar met de betreffende aankoop (digitale fotocamera met de nodige awards op zijn naam), is mijn broer dik tevreden.