LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt Nintendo New 3ds XL

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ManoukB

Mediamarkt Nintendo New 3ds XL

Ongelezen bericht door ManoukB »

Hallo,

Binnenkort is mijn dochter jarig en wilt ze graag van haar verjaardagsgeld een Nintendo New 3DS XL kopen. Nu hou ik alvast de aanbiedingen etc in de gaten, zodat ze straks misschien nog geld over heeft om er een spel bij te kopen.

Bij de resultaten op Google adverteert MediaMarkt met de prijs van €169,-. Ook op de website staat deze prijs vermeld. Bij dit type: de NEW 3ds XL. Als je hem eenmaal aanklikt om te gaan bestellen verandert de prijs ineens weer naar €199,-.

Na een telefoontje naar de klantenservice werd ik niet veel wijzer. Ik zou verkeerd kijken, bij het oude type etc. Dit is niet zo. Prijzen fluctueren etc etc. Maar aangezien ze bij google ads ook adverteren met deze prijs heb ik toch het idee dat dit bewuste misleiding is.
image.jpeg
image.jpeg (149.86 KiB) 3426 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

GJvdZ

Re: Mediamarkt Nintendo New 3ds XL

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Misschien even je browser cache leeggooien. Bij mij staat er 199 euro voor de 3DS XL.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Is het verschil tussen de 3DS XL en 3DS.

ManoukB

Bedankt voor de reacties. Ik denk dat de prijs gewijzigd is. Vanmorgen heb ik mijn vader ook mee laten kijken bij hem thuis, maar ook daar was voor de new 3ds xl (ja echt die versie zoals op mijn afbeelding) de prijs van €169,- te zien.
Op de site van de mediamarkt alsook in de Google shopping resultaten.
Maargoed, nu maar hopen dat ze voldoende financiële bijdragen krijgt op haar verjaardag. Daar leren ze van :D

ManoukB

Op beslist.nl krijg ik nog wel mediamarkt te zien als goedkoopste aanbieder.
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (142.07 KiB) 2002 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Gesloten