LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mediamarkt

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
skyliner

mediamarkt

Ongelezen bericht door skyliner »

Op zich een leuk feit dat media markt feest viert, maar wat een grove fout van de reclamemakers om ergens in het spotje 3 mensen op een heftruck te zetten die helemaal naar buiten hangen, terwijl dat ten strengste verboden is.
Als de arbo inspectie dit gezien had tijdens de opnames, hadden ze denk ik wel een megaboete kunnen krijgen.
Een erg slecht voorbeeld dus.

Gast

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door Gast »

Een MEDIAboete, bedoel je zeker.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Is dit het doel van de reclame dan, om mensen aan te zetten tot onveilig gedrag? Lijkt me niet dat er ook maar 1 iemand is die hier op let, oftewel dit is een onzinnig onderwerp.

Redactie, gooi er maar een slot op.

Gast

Dat bepaal JIJ dus niet, Dilbert. Het was mij eveneens opgevallen, en ik erger me er mateloos aan. Jij hebt kennelijk geen kinderen, anders zou je weten dat die vaak na gaan doen wat ze op televisie zien.

Voorbeeld: Jackass, waarbij al diverse doden zijn gevallen.

Gast

Waar mensen zich niet druk om maken, get a life losers!

Gast

Jij hebt kennelijk geen kinderen, anders zou je weten dat die vaak na gaan doen wat ze op televisie zien.
En wie zet ze al vanaf babytijd in hun wippertje voor diezelfde televisie????
En wie zet de TV aan om maar geen last te hebben van diezelfde kinderen als ze wat groter worden????
En van wie mogen ze 's-morgensvroeg al voor de TV hangen zodat er uitgeslapen kan worden????

Gast

Tja, en die reclame van het fruit uit een flesje, waar moeders de hijskraan in klimt, moet die reclame dan niet verboden worden? Ach mensen dan kunnen wel op elke slak wel zout leggen!

Gast

hopla, en weer een zinloze discussie, die al even zinloos doodbloedt.

Gast

Precies, sluiten deze topic !!!!!

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dat zei ik 6 antwoorden geleden al......

Kinderen die alles nadoen van de tv kan ik inkomen, maar waar halen die kinderen een heftruck vandaan? Laat staan dat ze dat uberhaupt zien die paar seconden dat het in beeld is.

Gast

Ze doen die truc natuurlijk niet na met een heftruc, maar ik heb dat hier zien doen door middel van winkelwagentjes, die ze voor een halve euro bij een supermarkt weghalen: met twee personen in dat ding van een helling afrazen, vlakbij een druk bereden straat: kijken wie het langste durft te blijven zitten. Het winkelwagentje is al na 1 zo'n rit rijp voor de sloop.

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Dat bepaal JIJ dus niet, Dilbert. Het was mij eveneens opgevallen, en ik erger me er mateloos aan. Jij hebt kennelijk geen kinderen, anders zou je weten dat die vaak na gaan doen wat ze op televisie zien.

Voorbeeld: Jackass, waarbij al diverse doden zijn gevallen.
Ten eerste horen kinderen niet op een heftruck te zitten

Ten tweede zou dat bijvoorbeeld ook de reclame van vorig jaar van Calve verboden moeten worden waar een jongetje een bal op het balkon van Dick Advocaat schopt... Want stel je voor dat kinderen dat na doen...

Joh ga iemand anders lastig vallen ipv die onzin hier op het forum te plaatsen!

Gast

En stel eens voor, dat kinderen de reclame van de leningenman gingen nadoen, dan wordt het pas echt link :shock: :shock:

Gast

Ik zal het je nog sterker vertellen, d'r liepen bij mij door de straat 2 kinderen met een cirkelzaag in hun handen.........hadden naar Eigen Huis & Tuin gekeken! Mij lijkt dat dus ook dit programma verboden moet worden!

Gast

Hier schoten 2 kinderen net het biggetje "hagelsteentje" op de kinderboerderij dood. Die hadden het journaal gezien. Gingen daarna BBQ-en voor de hele buurt gezien op Life en Cooking.

Gesloten