LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende actie van intersport

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
pieny

Misleidende actie van intersport

Ongelezen bericht door pieny »

In de nieuwe folder van intersport staat dat je bij besteding van 35 euro 4 gratis kaartjes ontvangt voor het land van sint
Nadat wij onze aankopen bij intersport hadden gedaan ontvingen we een kaartje het bleek dat het om een `drukfoutje` gaat .
Hiermee was voor intersport de kous af.
Ook nadat we het telefoonnummer van de intersport site hebben gebeld bleef men volhouden dat het om een drukfout ging
nog op de deur nog in de winkel hing een bord/brief dat in de folder een fout heeft gestaan en wij zijn tot na het betalen misleid en in de waangelaten dat we 4 kaartjes zouden ontvangen.

Slechte actie van Intersport en zeer onklantvriendelijk mee omgegaan !
Jammer dat mijn kinderen voor niets lekker gemaakt zijn op een dagje uit ! Bah ik ga voortaan elders mijn sportspulletjes kopen

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

magel725

Re: Misleidende actie van intersport

Ongelezen bericht door magel725 »

Klantvriendelijk zijn betekent niet alleen maar dat de klant zijn/haar zin krijgt. Dat zijn twee verschillende dingen die je door elkaar haalt.

een drukfout kan gebeuren en op de folder staat vermeldt dat drukfouten zijn voorbehouden. Dat je geen 4 kaartjes krijgt zegt niet automatisch dat ze je onvriendelijk behandelen.

pieny

Ongelezen bericht door pieny »

Vanmorgen belde de mw van de intersport winkel en het probleem is opgelost ik krijg de kaartjes
nu staat er ondertussen wel een bordje bij de kassa en in de winkel dat de folder een drukfout bevat

Pien

magel725

Ongelezen bericht door magel725 »

Het dreigement om elder je spullen te gaan halen was dus nergens voor nodig. (sowieso altijd heel erg flauw om zoiets te blaten)

En heel erg netjes van Intersport om jouw probleem op te lossen. Was niet nodig geweest maar ze doen het toch.

Gesloten