Dan zou het het personeel in mijn ogen wel sieren als ze dat even duidelijk zeggen als ze merken dat de klant komt voor een goedkope leesbril, en er een duurdere zonnebril gratis bij denkt te krijgen. Als ze dat even zeggen, dus letterlijk 1 zin uit de mond laten komen, was dit alles van te voren duidelijk geweest voor TS. Overigens vind ik het ook wel ruig dat ze voor UV-bescherming extra geld vragen, terwijl dat een van de hoofdfuncties van een zonnebril is.NeoDutchio schreef:De goedkoopste bril is gratis. Zo moeilijk is het niet om de voorwaarden te lezen. Heeft consuwijzen niets mee te maken.audb schreef:U ging voor een lees bril en dat is dan volgens mij de eerste bril die u kocht en niet de tweede.
Dit is dus misleiding u ging namelijk niet voor een zonnebril op sterkte.
Ik zou zelf een aangetekende brief sturen aan het hoofdkantoor en daar in uw verhaal doen en een klacht indienen bij http://www.consuwijzer.nl
Zelf heb ik bij Hans Anders een bril gekocht in de periode van "een tweede bril gratis" ook die heb ik nooit gekregen maar voor mij nooit meer Hans Anders gewoon een slechte service.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleidende reclame Specsavers.
Re: Misleidende reclame Specsavers.
-
- Berichten: 12760
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Misleidende reclame Specsavers.
De enige die weet wat er gezegd is is TS zelf. We horen ook maar 1 kant van het verhaal. Dus in hoeverre iets wel of niets gezegd is valt alleen te gissen.sjohie schreef:Dan zou het het personeel in mijn ogen wel sieren als ze dat even duidelijk zeggen als ze merken dat de klant komt voor een goedkope leesbril, en er een duurdere zonnebril gratis bij denkt te krijgen. Als ze dat even zeggen, dus letterlijk 1 zin uit de mond laten komen, was dit alles van te voren duidelijk geweest voor TS. Overigens vind ik het ook wel ruig dat ze voor UV-bescherming extra geld vragen, terwijl dat een van de hoofdfuncties van een zonnebril is.
Dat er betaald moet worden voor elke normale optie is ook weer iets wat we over onszelf hebben afgeroepen. Veel mensen kijken alleen maar naar de prijs. Dus als je de basisprijs lekker laag kan houden trek je daar kijkers mee. Als het enthousiasme er is kleed je de bril steeds verder aan en is de drempen om uiteindelijk nee te zeggen en stuk hoger. Zou je dezelfde bril met alle opties voor de eindprijs van optie 1 aanbieden zullen er minder mensen op afkomen. Net zoals met nieuwe auto’s. Altijd een vanafprijs van de kale basisuitvoering.