LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mobieltje met Airmiles bij Albert Heijn
Mobieltje met Airmiles bij Albert Heijn
Airmiles beloofd voor 9.900 airmiles een mobiele telefoon via Albert Heijn.
Ze vergeten er echter bij te vermelden dat er per filiaal slechts twee tot drie mobiele telefoons te 'verdelen' zijn.
Een koude douche dus, deze aanbieding. Het zinnetje 'zolang de voorraad strekt' had beter vervangen kunnen worden door 'maar doe geen moeite, u vist voor 99,9% zeker achter het net'. Bah!
Ze vergeten er echter bij te vermelden dat er per filiaal slechts twee tot drie mobiele telefoons te 'verdelen' zijn.
Een koude douche dus, deze aanbieding. Het zinnetje 'zolang de voorraad strekt' had beter vervangen kunnen worden door 'maar doe geen moeite, u vist voor 99,9% zeker achter het net'. Bah!
Re: Mobieltje met Airmiles bij Albert Heijn
Antwoord van Airmailes op mijn mailtje waarin ik bovenstaande ongeveer heb verwoord:
>Geachte heer, mevrouw,
>
>Hartelijk dank voor uw e-mail.
>
>In uw e-mail geeft u aan dat Albert Heijn geen Siemens telefoon meer in
>voorraad heeft.
>
>De belangstelling voor de Siemens C45 met inlevering van Air Miles was
>enorm. Hierdoor waren de toestellen in zeer korte tijd uitverkocht. Onze
>excuses voor het ongemak.
>
>Voor vragen omtrent deze aanbieding kunt u contact opnemen met Albert
>Heijn Klantenservice, tel : 0800 - 0305.
Waarop ik heb geantwoord:
'De belangstelling was enorm..Hierdoor waren de toestellen in zeer korte tijd uitverkocht...'
Ja, vind je het gek?? Jullie gaan helemaal niet in op mijn opmerking over het feit dat er maar TWEE of DRIE exemplaren per filiaal beschikbaar waren.
Tjongejonge, stuur dan geen antwoord terug in plaats van zo'n nietszeggend standaard-mailtje....
Met groet
>Geachte heer, mevrouw,
>
>Hartelijk dank voor uw e-mail.
>
>In uw e-mail geeft u aan dat Albert Heijn geen Siemens telefoon meer in
>voorraad heeft.
>
>De belangstelling voor de Siemens C45 met inlevering van Air Miles was
>enorm. Hierdoor waren de toestellen in zeer korte tijd uitverkocht. Onze
>excuses voor het ongemak.
>
>Voor vragen omtrent deze aanbieding kunt u contact opnemen met Albert
>Heijn Klantenservice, tel : 0800 - 0305.
Waarop ik heb geantwoord:
'De belangstelling was enorm..Hierdoor waren de toestellen in zeer korte tijd uitverkocht...'
Ja, vind je het gek?? Jullie gaan helemaal niet in op mijn opmerking over het feit dat er maar TWEE of DRIE exemplaren per filiaal beschikbaar waren.
Tjongejonge, stuur dan geen antwoord terug in plaats van zo'n nietszeggend standaard-mailtje....
Met groet
Re: Mobieltje met Airmiles bij Albert Heijn
Nou Leontien, troos je, je bent gelukkig niet de enige die dit is overkomen. Ik heb 3 dagen lang geprobeerd om er 1 te kopen en ook zonder resultaat. Zelfs op wacht staan tot de vrachtauto kwam had geen resultaat. Reserveren was ook niet mogelijk behalve als je winkelbediende bent van een winkel aan de overzijde van van de AH in ons winkelcentrum...dan lukt het wel. Ik was nummer 4 in de rij en je begrijpt het wel er waren maar 4 toestellen.Toen ik aan de beurt was kreeg ik te horen dat de jonge dame, de winkelbediende van de shop aan de overzijde eerder aan de beurt was.....dus...geen spelt tussen te krijgen.Hier in maarssen krijgen ze wel aanzienlijk meer toestel....toch wel 5 stuks per dag. Ik heb ook gemaild met AH en die konden niets voor me doen. Gewoon belachelijk dus.
Re: Mobieltje met Airmiles bij Albert Heijn
Lees ook maar even mijn bijdrage op www.uwkrant.nl
Re: Mobieltje met Airmiles bij Albert Heijn
Geachte heer Hans L,
In een vorige reactie hebben wij u gemeld dat wij naar een oplossing
zochten om uw klacht over de verkrijgbaarheid correct af te handelen.
We hebben een mogelijkheid voor u om als nog een toestel te bestellen en
vragen uw aandacht voor het volgende.
Sinds maandag 25 november heeft Albert Heijn een zeer scherpe actie met een
Siemens GSM toestel zonder SIM-kaart.
Tegen inlevering van 9900 Air Miles zonder bijbetaling of ? 99,00 werd het
toestel aan klanten aangeboden. Voor Albert Heijn is het de eerste keer dat
een actie Met Miles Only voor een GSM toestel is gehouden. De reacties
waren dermate overweldigend, dat er helaas problemen zijn ontstaan bij de
levering aan onze winkels. Wij bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.
Op dit moment hebben wij telefoons gereserveerd voor klanten die bij de
Albert Heijn Klantenservice hun beklag hebben gedaan over de
verkrijgbaarheid.
Wij willen u graag in de gelegenheid stellen om alsnog een telefoon te
kopen tegen inlevering van 9900 Air Miles of ? 99,00 contant. U kunt
maximaal 1 telefoon bestellen en kunt het bestelformulier per post naar ons
verzenden. Vanwege de verwerking van de bestelling is het niet mogelijk dat
u bovenstaande gegevens via e-mail naar ons verstuurd. Binnen 3 weken na
ontvangst van het bestelformulier ontvangt u de telefoon.
Indien u gebruik maakt van deze mogelijkheid wordt de telefoon op uw
huisadres bezorgd. Op het bestelformulier kunt u aangeven op welke wijze u
de telefoon betaalt, waarbij de verpakking en verzendkosten voor rekening
zijn van Albert Heijn. Indien u betaalt met Air Miles worden er 9900 Air
Miles van uw Air Miles saldo afgeschreven anders betaalt u ? 99,00 bij
aflevering van de telefoon op uw huisadres. Daar het een Miles Only actie
betreft is een combinatie van Air Miles en geld niet mogelijk.
U kunt het bestelformulier zonder postzegel voor 14 december versturen
naar:
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Martien Blaauboer
--------------------------------------
Wat zeg je me daarvan...de aanhouder wint dus in dit geval.
Hans
In een vorige reactie hebben wij u gemeld dat wij naar een oplossing
zochten om uw klacht over de verkrijgbaarheid correct af te handelen.
We hebben een mogelijkheid voor u om als nog een toestel te bestellen en
vragen uw aandacht voor het volgende.
Sinds maandag 25 november heeft Albert Heijn een zeer scherpe actie met een
Siemens GSM toestel zonder SIM-kaart.
Tegen inlevering van 9900 Air Miles zonder bijbetaling of ? 99,00 werd het
toestel aan klanten aangeboden. Voor Albert Heijn is het de eerste keer dat
een actie Met Miles Only voor een GSM toestel is gehouden. De reacties
waren dermate overweldigend, dat er helaas problemen zijn ontstaan bij de
levering aan onze winkels. Wij bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.
Op dit moment hebben wij telefoons gereserveerd voor klanten die bij de
Albert Heijn Klantenservice hun beklag hebben gedaan over de
verkrijgbaarheid.
Wij willen u graag in de gelegenheid stellen om alsnog een telefoon te
kopen tegen inlevering van 9900 Air Miles of ? 99,00 contant. U kunt
maximaal 1 telefoon bestellen en kunt het bestelformulier per post naar ons
verzenden. Vanwege de verwerking van de bestelling is het niet mogelijk dat
u bovenstaande gegevens via e-mail naar ons verstuurd. Binnen 3 weken na
ontvangst van het bestelformulier ontvangt u de telefoon.
Indien u gebruik maakt van deze mogelijkheid wordt de telefoon op uw
huisadres bezorgd. Op het bestelformulier kunt u aangeven op welke wijze u
de telefoon betaalt, waarbij de verpakking en verzendkosten voor rekening
zijn van Albert Heijn. Indien u betaalt met Air Miles worden er 9900 Air
Miles van uw Air Miles saldo afgeschreven anders betaalt u ? 99,00 bij
aflevering van de telefoon op uw huisadres. Daar het een Miles Only actie
betreft is een combinatie van Air Miles en geld niet mogelijk.
U kunt het bestelformulier zonder postzegel voor 14 december versturen
naar:
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Martien Blaauboer
--------------------------------------
Wat zeg je me daarvan...de aanhouder wint dus in dit geval.
Hans
Re: Mobieltje met Airmiles bij Albert Heijn
Inderdaad, de aanhouder wint. Maar hoeveel mensen die ook achter het net hebben gevist, weten niet dat ze alsnog zo'n dink kunnen bestellen?
Toevallig belde ik vrijdag 20 november nog maar eens met een filiaal van AH of ze toch niet nog een toestel hadden binnengekregen. Toen kreeg ik te horen dat ze zes mensen op een wachtlijst mochten zetten.. ik was nummer twee.
Air Miles had mijn antwoord op hun standaardreactie doorgezonden naar AH en daar ontving ik 2 december dezelfde mail van die jij ook hebt ontvangen. Ik gok er op dat ik gewoon via de wachtlijst van mijn filiaal hier aan het mobieltje kom. Krijg ik te horen dat ik toch niet in aanmerking kom over een paar weken, dan is Appie H. nog niet jarig :-)
Toevallig belde ik vrijdag 20 november nog maar eens met een filiaal van AH of ze toch niet nog een toestel hadden binnengekregen. Toen kreeg ik te horen dat ze zes mensen op een wachtlijst mochten zetten.. ik was nummer twee.
Air Miles had mijn antwoord op hun standaardreactie doorgezonden naar AH en daar ontving ik 2 december dezelfde mail van die jij ook hebt ontvangen. Ik gok er op dat ik gewoon via de wachtlijst van mijn filiaal hier aan het mobieltje kom. Krijg ik te horen dat ik toch niet in aanmerking kom over een paar weken, dan is Appie H. nog niet jarig :-)
Re: Mobieltje met Airmiles bij Albert Heijn
bij de ah winkel in oostburg (zeeland)kom je gewoon een telefoon resreveren wij waren nummer 26 en na een week een telefoontje gekregen dat de telfoon er was
kan dus wel :)
kan dus wel :)
Re: Mobieltje met Airmiles bij Albert Heijn
Ik werk bij AH en kregen tijdens de actie dus inderdaad maar 3 telefoons, deze waren binnen 5 minuten uitverkocht natuurlijk. Maar we kregen via het hoofdkantoor te horen dat er in week 52 en week 1 een levering kwam van voldoende telefoons. Dus hebben we klanten op een lijst gezet voor de telefoons en wat bleek in week 1, we kregen 25 telefoons binnen, precies genoeg voor het aantal klanten op de wachtlijst. Dus wij alle klanten gebeld dat de telefoons er waren. Helaas nu week 9 zijn er nog 5 telefoons over, deze worden weer teruggestuurd. Dus wij doen voortaan alleen nog maar aan op=op
Re: Mobieltje met Airmiles bij Albert Heijn
Ik werk zelf bij AH en het was per filiaal verschillend, blijkt wel weer. Wij hadden dag 1, 10 op voorraad deze waren binnen 3 uur op!
Dag 2, 50 telefoons, deze waren binnen 1 dag uitverkocht.
Aan het einde van de actie hadden we 1 telefoon over.
Ook hier bovenin de Veluwe kon men reserveren.
Dag 2, 50 telefoons, deze waren binnen 1 dag uitverkocht.
Aan het einde van de actie hadden we 1 telefoon over.
Ook hier bovenin de Veluwe kon men reserveren.