LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mona actie met CenterParcs werkt *niet*

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
spambam

Mona actie met CenterParcs werkt *niet*

Ongelezen bericht door spambam »

Gemailed aan Mona, Centerparcs en de site-beheerder:
Hierbij uit ik mijn ongenoegen over de onmogelijkheid om een week te boeken bij park Loohorst conform de Mona-actie. De code wordt al meer dan een week niet geaccepteerd door de site, je kunt geen 4 of 6-persoonshuisje selecteren (site kan alleen 5 laten zien).

En als je dan een reactie van Centerparcs krijgt, is dat je 29,50 boekingskosten moet betalen of 19,50 als je het via internet boekt. En dat laatste is onmogelijk. Ik snap niet dat de site inmiddels nogs steeds niet is aangepast, of dat je bij het signaleren van deze onmogelijkheid gewoon kunt reserveren zonder die 10 euro toeslag?!

Ik proef hier weinig klantgerichtheid, en dat zou je niet bij Mona verwachten.
Bij Mona moet je 4 punten sparen om 40% korting te krijgen op 4/6-persoonshuisjes bij 3 parken in Nederland. Echter, via de site van centerparcs kun je alleen bij bv Loohorst 5-persoonshuisjes boeken, en de kortingscode CP2041 of 2041 krijg je niet ingevoerd; "De door u ingevoerde actiecode is onjuist of niet meer geldig. Probeer het opnieuw."

Daarop een mailtje naar Mona en Centerparcs gestuurd, en krijg je dit terug dat er huisjes beschikbaar zijn:

"Er zijn nog voldoende cottages beschikbaar op het park Loohorst, ik heb een berekening gemaakt voor type *, uw eerste keus. Zullen wij de boeking voor u maken? Dan wordt er voor de reserveringkosten 29,50 euro berekent, als u zelf via internet boekt, dan bedragen deze kosten 19,50 euro."

BE-LACH-E-LIJK. Moet je voor een brakke site 10 euro extra betalen :evil:

===============================================

[update 23 januari] WAT BLIJKT NOU:

het systeem kan ons bijzondere geval niet aan van 2 kinderen van 0-2

:roll: :shock: Wel geen tweeling, maar komt toch vaker voor?!

Als je 0 kids of 1 van 0-2 en 1 van hogere leeftijd doet, NIETS aan de hand.

Dat niemand dat bij Centerparcs doorheeft...
Dat ondanks meerdere vragen niemand goed las dat we een WEEK en geen MIDWEEK wilden...
Dat Mona (of het bedrijf achter de actie) lauwtjes reageert en naar CP verwijst...

Ach, het is nu iets goedkoper (of zo je wilt: minder duur) dus dan maar wat moeite nemen, maar als Mona of Centerparcs maak je wel duidelijk hoe klant(on)vriendelijk gereageerd wordt; nauwelijks lezen wat je vraagt en je afschepen met een fijn kluitje in het centerparcsriet.

magel725

Re: Mona actie met CenterParcs werkt *niet*

Ongelezen bericht door magel725 »

Ach ja, Nederlanders kijken elk gegeven paard wel 20 keer in de bek om te controleren of het geen rotte tanden heeft. Vervolgens vragen ze om een nieuw paard of een extra zadel.

spambam

Ongelezen bericht door spambam »

volgens mij is magel725 zelf een beetje het paard in de gang, of belg... :(

het is toch normaal dat een actie werkt, of dat je bij vragen een correct en tijdig antwoord krijgt. en dat als iets niet werkt, men moeite doet om het te corrigeren of in dit geval zonder extra (!) boekingskosten een en ander uitvoert.

vandaag door iemand van mona gebeld, of alles inmiddels gelukt was - die reageren gelukkig netjes. het punt dat magel niet vat is dat je nu weken bezig bent om iets te reserveren, doordat ze de actie niet goed in de site hebben gezet. :roll:

magel725

Ongelezen bericht door magel725 »

Wat ik snap is dat mensen een ander meteen aanvallen als die zegt dat ze geen gelijk hebben. Dat is hun enige verweer.

Hoe belangrijk is het nou, die aktie? Wat maakt het nou uit of iets even wat moeilijker is om te regelen? Wat geeft het als een bedrijf zich niet meteen vol overgave op die ene zaak stort? Een internetsite is niet perfect doordat je geen twee kinderen op kan geven. Bel dan gewoon even op en dan is het geregeld.

Ik vat lang niet alle punten, maar wat ik wel kan is relativeren. Voor mij is het niet meteen het einde van de wereld als iets even niet gaat zoals ik wil en ik ga zeker niet over elk klein/groot puntje van kritiek op bedrijven en artikelen mijn gal spuwen op het internet. Ik regel mijn eigen zaken wel en kan tot nog toe met iedereen door een deur. Zo kan het namelijk ook.

Gesloten