Bij Mona moet je 4 punten sparen om 40% korting te krijgen op 4/6-persoonshuisjes bij 3 parken in Nederland. Echter, via de site van centerparcs kun je alleen bij bv Loohorst 5-persoonshuisjes boeken, en de kortingscode CP2041 of 2041 krijg je niet ingevoerd; "De door u ingevoerde actiecode is onjuist of niet meer geldig. Probeer het opnieuw."Hierbij uit ik mijn ongenoegen over de onmogelijkheid om een week te boeken bij park Loohorst conform de Mona-actie. De code wordt al meer dan een week niet geaccepteerd door de site, je kunt geen 4 of 6-persoonshuisje selecteren (site kan alleen 5 laten zien).
En als je dan een reactie van Centerparcs krijgt, is dat je 29,50 boekingskosten moet betalen of 19,50 als je het via internet boekt. En dat laatste is onmogelijk. Ik snap niet dat de site inmiddels nogs steeds niet is aangepast, of dat je bij het signaleren van deze onmogelijkheid gewoon kunt reserveren zonder die 10 euro toeslag?!
Ik proef hier weinig klantgerichtheid, en dat zou je niet bij Mona verwachten.
Daarop een mailtje naar Mona en Centerparcs gestuurd, en krijg je dit terug dat er huisjes beschikbaar zijn:
"Er zijn nog voldoende cottages beschikbaar op het park Loohorst, ik heb een berekening gemaakt voor type *, uw eerste keus. Zullen wij de boeking voor u maken? Dan wordt er voor de reserveringkosten 29,50 euro berekent, als u zelf via internet boekt, dan bedragen deze kosten 19,50 euro."
BE-LACH-E-LIJK. Moet je voor een brakke site 10 euro extra betalen
===============================================
[update 23 januari] WAT BLIJKT NOU:
het systeem kan ons bijzondere geval niet aan van 2 kinderen van 0-2
Wel geen tweeling, maar komt toch vaker voor?!
Als je 0 kids of 1 van 0-2 en 1 van hogere leeftijd doet, NIETS aan de hand.
Dat niemand dat bij Centerparcs doorheeft...
Dat ondanks meerdere vragen niemand goed las dat we een WEEK en geen MIDWEEK wilden...
Dat Mona (of het bedrijf achter de actie) lauwtjes reageert en naar CP verwijst...
Ach, het is nu iets goedkoper (of zo je wilt: minder duur) dus dan maar wat moeite nemen, maar als Mona of Centerparcs maak je wel duidelijk hoe klant(on)vriendelijk gereageerd wordt; nauwelijks lezen wat je vraagt en je afschepen met een fijn kluitje in het centerparcsriet.