Dag mensen,
Er is een nieuw initiatief om een beter beeld op goede doelen te krijgen. Wat maakt een goed doel nou eigenlijk goed? Surf naar www.nationalegoededoelentest.nl ! Maak de test en probeer 100 euro voor jouw goede doel te verdienen!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nationalegoededoelentest
Re: nationalegoededoelentest
Valt mijn eigen portemonnee ook onder een goed doel?
Mijn ouders doen mee aan de postcodeloterij, ik geef zelf elke maand aan Amnesty en de Dierenbescherming en als er een collecte aan de deur staat krijgen ze ook altijd wat.
Meer goede doelen kan ik op dit moment niet betalen helaas, anders had ik het wel gedaan..
Mijn ouders doen mee aan de postcodeloterij, ik geef zelf elke maand aan Amnesty en de Dierenbescherming en als er een collecte aan de deur staat krijgen ze ook altijd wat.
Meer goede doelen kan ik op dit moment niet betalen helaas, anders had ik het wel gedaan..
-
Gast
Re: nationalegoededoelentest
"Hoeveel geld geef je totaal ... (..., lijfrente)"
Lijfrente?? Okee, dus "jezelf" is in deze test wel degelijk een goed doel. Gelukkig maar.
Lijfrente?? Okee, dus "jezelf" is in deze test wel degelijk een goed doel. Gelukkig maar.