LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] neckermann postorders

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
bemore

neckermann postorders

Ongelezen bericht door bemore »

Laatst een bestelling gedaan bij Neckermann uit speciale aanbiedingsfolder. Aan het eind van mijn telefonische bestelling werd ik nog verblijd met i.p.v. Nex (een soort spaarpunten) EXTRA 30 % korting. Nou, dat leek mij mooi meegenomen. Pakje + rekening ontvangen, geen 30 % korting. Gebeld en brief geschreven, maar die korting kan ik op m'n buik schrijven.
Gore oplichterij vind ik dit.
Voor mij reden om nooit meer bij Neckermann te bestellen.

Marije

Re: neckermann postorders

Ongelezen bericht door Marije »

Hallo! Stuur uw verhaal met uw contactgegevens (!) naar [email protected] ter attentie van Marije en dan kijk ik er naar.

Marije Lieuwens

Redactie
Tros Radar

ajldb

Ongelezen bericht door ajldb »

neckermann geeft nexx bij iedere bestelling, wil ik ze verzilveren, blijken ze na een jaar te vervallen. al die tijd kon ik ze niet verzilveren omdat er niks bijzat wat ik graag wilde, nu wel, maar helaas. opnieuw beginnen met sparen. geen waarschuwing gekregen. het staat inderdaad in de voorwaarden maar toch!!!

tas

Ongelezen bericht door tas »

Ik was een goede klant van neckermann bestelde regelmatig. Omdat door retourzending het preciese openstaande bedrag niet wist gewacht op rekeningoverzicht. Meteen al een lelijke tekst erbij. Ik was maar 2 dagen te laat. Gebeld, de mevrouw zei dat het maar om een rekeningoverzicht ging en dat de tekst automatisch erop komt te staat. Het was prima om in de toekomst gewoonte wachten met betalen totdat ik een rekeningoverzicht ontvang. In februari een hometrainer besteld, ontvangen 31 maart. Rekeningoverzicht ontvangen op 16 april. Waaronder ook een aantal kleding die ik ontvangen heb in februari Vermelding 27-2 verzendkosten 14,99, onderaan financieringskosten. ??? Uitleg neckermann. De 14,99 is van de hometrainer die ik pas 16 dagen geleden ontvangen heb. Hebben ze dus al in rekening gebracht terwijl ik het niet ontvangen heb. Financieringskosten omdat ik dus gewacht heb op het rekeningoverzicht. Collega heeft mij helaas verkeerd ingelicht. Ik wil mijn nexpunten opmaken. Dit kan zonder verzendkosten als je daarbij iets besteld. Telefonisch kan niet. Ik sta geblokkeerd. Ik heb namelijk Neckermann al gezegd dat ik niets meer met hen te maken wil hebben. De Hometrainer die ik besteld had heb ik niet de goede ontvangen. In het boek en op een extra vel (later per post ontvangen) staat de hometrainer met hartmeter. De ontvangen hometrainer heeft dat niet. Ik mocht deze wel retour doen. De goede kunnen ze mij niet leveren. Drukfout. Ik heb de hometrainer wel gehouden. Was er een uur mee bezig geweest om het ding in mekaar te zetten. Ik heb toen Neckermann gezegd dat ze mij een rekening moesten sturen van openstaande posten en dat ik mijn nex op zou maken en verder niet meer met neckermann te maken wil hebben. Nu zit ik. Heb ondertussen wel betaald. Krijg anders nog meer problemen. Ik heb dus en de financieringskosten betaald en 14,99 verzendkosten wat 4 weken later bezorgd wordt en voor mijn nex moet ik speciaal schriftelijk contact opnemen naar afd. krediet. Ik snap er niets meer van.

Emoción

Ongelezen bericht door Emoción »

Je krijgt alleen 30 procent korting op artikelen waar niet al korting op zat...

Gesloten