M.b.t. AD zaterdag-actie
abonnement per 19/4 2012 aangevraagd
(adres: AD Nieuwsmedia bv, Afd. Lezersservice, o.v.v. Zaterdag actie, Antwoordnummer 92300, 3009 XD Rotterdam)
Mijn abonneenummer is 21193732
T/m 9 juni 2012 géén krant ontvangen; steeds per tel./web gemeld
(automatisch per 088 0505055 of www.ad.nl/lezersservice, dit is éénrichtingsverkeer). Tijdens kantooruren is het mogelijk om te worden doorverbonden met één van de werknemers, maar wegens overmatige drukte wordt men dan aangeraden om een andere keer te proberen.
Per mail werd mij elke keer een verlenging met één week van het abonnementsjaar toegezegd en de verzekering dat e.e.a. met nadruk aan de bestelservice zou worden gemeld. Het blijft dus éénrichtingverkeer.
Ondernomen actie:
Per 14/5’12 brief (aan idem adres!) met vraag tot annulering van het abonnement of een regeling met weekendbonnen, zoals dat voorheen mogelijk was. Deze brief kwam retour afzender, adres onbekend.
Daar dit alles duidelijk naar bedrog riekt (iets dat je van het Algemeen Dagblad niet zou verwachten) verzoek ik u mij een tip te geven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet leveren van Jaarabonnement Weekendeditie AD
-
Re: Niet leveren van Jaarabonnement Weekendeditie AD
…op verzoek van de radarredactie is dit bericht gewist…
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 09 jul 2012 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Leuk om gelijk over bedrog te beginnen, terwijl u de opzegging naar het verkeerde adres stuurt.
Even kijken op de website en dan had u geweten dat een abonnement opzeggen zo gaat:
Ik ben geen lid van het AD en heb het toch ook zo op de site kunnen vinden.
Even kijken op de website en dan had u geweten dat een abonnement opzeggen zo gaat:
Voortaan dus eerst even kijken voor u begint te klagen.AD schreef:U kunt uw opzegging tijdens kantooruren telefonisch doorgeven via 088-050 50 50, schriftelijk opzeggen AD Lezersservice Postbus 8984 3009 TD Rotterdam of onderstaand formulier "CONTACT" invullen om uw opzegging door te geven.
Ik ben geen lid van het AD en heb het toch ook zo op de site kunnen vinden.
Zegt het vooral voortVioletPrue schreef:Leuk om gelijk over bedrog te beginnen, terwijl u de opzegging naar het verkeerde adres stuurt.