LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet terugbetalen door Philips

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jolan1704

Niet terugbetalen door Philips

Ongelezen bericht door jolan1704 »

Op 30 december 2011 heb ik via de kortingsactie van Shell bij Philips in de webshop een stofzuiger zonder zak besteld en betaald via Ideal. (order 12548742023). Er werd een bevestiging verstuurd en binnen 10 dagen zou ik in het bezit zijn van de stofzuiger. Helaas, na twee weken geen stofzuiger. Gebeld met Philips, het was onderweg en ik moest maar even geduld hebben. Weer een week later gebeld, mijn bestelling was zoek en kon ook niet meer geleverd worden omdat de stofzuiger niet voorradig was en ook niet meer zou komen. Het overgemaakte en ontvangen geld (119,40 euro) zou binnen een week teruggestort worden op mijn rekening. Tot op heden heb ik geen cent mogen ontvangen. De eerste week van februari weer contact opgenomen met Philips waar het geld blijft, er was iets misgegaan met de overboeking en het zou direct geregeld worden, dezelfde week zou het afgehandeld worden (we praten over 6 februari). Wederom niets. Diverse mails gestuurd naar Philips, hier wordt nooit een antwoord op verstuurd. Inmiddels heb ik wekelijks gebeld met de callcentre van Philips en heb alle smoezen en redenen al gehoord waarom ik mijn geld na bijna 5 maand (!!!) nog altijd niet terug heb. Van "we zijn ontzettend druk en krijgen dagelijks veel te veel mail om alles af te handelen" tot "ik regel het nu direct en u krijgt vandaag nog een mail terug" of "als het nu niet goed komt eet ik mijn schoen op" en "gelukkig treft u nu mij aan de telefoon want ik zit er bovenop" zelfs iemand die vroeg "mevrouw ik snap niet dat u boos bent, wij werken er toch aan?" en een slap excuus dat het intern erg lastig is omdat mijn klacht via zoveel verschillende kanalen moet lopen omdat callcentre niet direct navraag kan doen bij de financiele afdeling die gaat over terugbetaling, tot het excuus dat er een nieuw systeem werkzaam is en daardoor zijn de problemen ontstaan??? Eén dame presteert het zelfs om mij een kortingskode aan te bieden waarmee ik wat anders uit de webshop kan bestellen (?????) alsof ik de behoefte heb om daar ooit nog wat aan te schaffen!!!
Inmiddels zijn we dus bijna 5 maand verder en er gebeurt helemaal niets. Vanuit Philips komt geen enkele reactie, ik ben wekelijks aan het bellen en mailen en excuses aan het aanhoren, en het belangrijkste, ik wacht nog altijd op de terugbetaling van het bedrag wat bij mij op 30 dec. 2011 al is afgeschreven.

CSM

Re: Niet terugbetalen door Philips

Ongelezen bericht door CSM »

Bump.

MAXIEM

Re: Niet terugbetalen door Philips

Ongelezen bericht door MAXIEM »

jolan1704

Mogelijk kun je een incassoburo vinden, dat werkt op basis van no pay no cure.

Maxiem.

Philips is overingens naar mijn mening een B-merk en in die zin kun je beter geen produkt van dit merk aanschaffen.

Gesloten