LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuws Brief LPF

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
De Visser

Nieuws Brief LPF

Ongelezen bericht door De Visser »

Ik kreeg onlangs een @-mail van lijst Pim Fortuyn.Dit in de vorm van een nieuwsbrief.
Hierop heb ik gereageerd en men vriendelijk mede-gedeeld dat ik niet geïntereseerd was in hun nieuwsbrief of nimmer hun plannen.En dus hun vriendelijke verzocht om het me niet meer toe te zenden.

Vervolgens kreeg ik een @-mail terug, waarin stond dat 't geregeld was.Want het ging tenslotte om een eenmalige @-mail (die ik 2 maal toegestuurd kreeg) , waarin je op de hoogte wordt gehouden door hun,tot aan de verkiezingen.

Ten eerste vind ik dit een inbreuk op me priviacy , want hoe komen ze aan me @-mail-adres.
Ten tweede vind ik het ordinaire spam!!
en ten derde is het een goedkope manier van zieltjes winnen.

Dus ik heb wederom een @-mail gestuurd dat ik niet geïntereseerd ben.

Nu luid mijn vraag: Hoe kom ik hier weer vanaf als dit helpt ? Gelieve zou ik ook graag weten of meer mensen hier mee worden geplaagd.

Bij voorbaat dank,
De Visser

tjoektjoek

Re: Nieuws Brief LPF

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Ik kreeg ook zoiets van de Nederlandse Klokkenluiderspartij. Ik heb hen gemaild met het verzoek mij niet meer lastig te vallen en de vraag hoe een politieke partij het in zijn hoofd haalt om illegaal verkregen e-mailadressen te gebruiken (ik kreeg het op een e-mailadres dat ik nooit gebruik voor registraties oid, maar puur als spamadres).

U kreeg antwoord van de Lijst Pim Fortuyn, de Nederlandse Klokkenluiderspartij had niet eens het fatsoen om te reageren. Heel jammer. Maar ik zou toch al niet op zo een zooitje gaan stemmen :lol:

De Visser

tjoektjoek
Geplaatst op: 21 Okt 2006 23:53 Onderwerp:

Ik kreeg ook zoiets van de Nederlandse Klokkenluiderspartij. Ik heb hen gemaild met het verzoek mij niet meer lastig te vallen en de vraag hoe een politieke partij het in zijn hoofd haalt om illegaal verkregen e-mailadressen te gebruiken (ik kreeg het op een e-mailadres dat ik nooit gebruik voor registraties oid, maar puur als spamadres).

U kreeg antwoord van de Lijst Pim Fortuyn, de Nederlandse Klokkenluiderspartij had niet eens het fatsoen om te reageren. Heel jammer. Maar ik zou toch al niet op zo een zooitje gaan stemmen
bedoeld u hiermee de lpf of de klokkenluiders partij.Ik stem in ieder geval op geen van beide

tjoektjoek

Ik bedoel allebei. De LPF en de Nederlandse Klokkenluiderspartij staan niet onderaan mijn lijstje, maar ze staan er gewoon al helemaal niet op. Zonde van mijn lijstje :lol:

De Visser

hahahahahaha inderdaad.Mag ik u vragen wie u dan wel kiest? :D

tjoektjoek

Mag u best vragen, maar ik ben er nog niet uit. Als ik eruit ben is dat iets tussen mij en de stemmachine :wink:

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Ten eerste vind ik dit een inbreuk op me priviacy , want hoe komen ze aan me @-mail-adres.
Als je niet wilt dat je privacy verder geschaad wordt moet je het envelopje weghalen!!!!!!

De Visser

vrees niet dit is me "spam adres" dus speelt t envelopje geen enkele rol.Dit opdat ik het binnen kreeg op me privé adres

Gesloten