LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Norton Spiderman 2 Actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
db-fire

Norton Spiderman 2 Actie

Ongelezen bericht door db-fire »

Met groot plezier zag ik bij aankoop van Norton Internet Security 2005 een gratis Spiderman 2 DVD. Te mooi om waar te zijn? Inderdaad...
Eenmaal het pakket in huis, blijkt de dvd er niet in te zitten.

Moet je een briefje sturen naar Ierland (met porto dus eigenlijk al niet meer gratis). Verder kun je kiezen of je je persoonlijke gegevens wilt delen met Symantec en al haar zakelijke partners. Als je nee kiest, krijg je geen dvd.

Moet dus verplicht mijn privacy opgeven om een gratis product te krijgen, zonder dat dit van te voren is gemeld.
Voor mij heeft Symantec afgedaan. :evil:

Gast

Re: Norton Spiderman 2 Actie

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook norton Internet security 2005 gekocht en met die actie meegedaan. Het lijkt inderdaad net alsof je de DVD er bij krijgt, maar je kan er in 99 van de 100 gevallen vanuit gaan dat je er iets voor terug moet doen. Symantec is nu eenmaal geen liefdadigheidsinstelling.
Aangezien mijn gegevens ook in het telefoonboek staan mag symantec ze van mij hebben hoor, en ik heb er een leuke DVD voor teruggehad. Maar ik ben het inderdaad met u eens dat het misleidend over KAN komen.

Gesloten