crazyme schreef:Winkels zetten natuurlijk aanbiedingen in de folder om veel klanten te lokken en vervolgens na veel stampij te zien vertrekken met lege handen. Ze hebben namelijk te veel personeel lopen welke niets te doen hebben en zo hun assertiviteit kunnen trainen op ontevreden klanten.
Ook hun marketing budget moet snel op en gooien ze maar een uitverkocht product in de folder, gewoon omdat ze geen andere producten hebben om in de folder te zetten....
U kunt wel sarcastisch doen maar van de duurdere folderaanbiedingen worden er per filiaal echt maar een paar geleverd. Mijn vrouw werkt bij de Aldi dus heb dit feit uit de eerste hand
Dat klopt. Vorig jaar was er een statief in de aanbieding, exact het statief wat ik al een tijdje zocht. Van tevoren gevraagd hoeveel er binnen zouden komen. Wel, waarschijnlijk niet meer dan twee, en reserveren kon niet. Dus op de betreffende zaterdag stond ik zo vroeg mogelijk in de winkel. Er was slechts één exemplaar, en dat bleek vreemd genoeg verstopt onder de kassa te liggen. Zogenaamd omdat het zo'n duur ding was. Ik vermoed eerder dat degene die ik in de winkel ernaar vroeg zijn mond voorbij had gepraat, en dat het ding eigenlijk voor een bekende bestemd was. Helaas voor diegene...