LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nsf media of mtn consultancy

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
duff

nsf media of mtn consultancy

Ongelezen bericht door duff »

Wie is er bekend met nsf media voor de zakelijkegids.com

Ik heb ook een spookfactuur ontvangen van NSF Media.
Trap er niet in, want dit zijn fraudeurs. Eerst krijg je een rekening.
Dan krijg je een herinnering, toen heb ik op internet gekeken. De site is heel raar (alleen begin pagina en moeilijk te vinden), en het telefoonnummer wordt opgenomen met 'hallo'. Daar beweren ze bij hoog en laag dat ik een jaar ervoor een telefonisch contract aangegaan ben (niet dus).
Een week later wordt ik opgebeld door weer een 'medewerker' een o andere frits vrolijk die mij verteld dat de aanmaningen bijna de deur uit gaan en of ik niet nog even ga betalen!??
Stuur eerst maar eens bewijs op van wat jullie zeggen en dan zien we wel verder.
Na 1dag (ipv na 5 min zoals hij zei) ontving ik een fax waar mijn handtekening en naam op 'geplakt' waren. Ik kan nog zien dat dat nep was!
Een week later ontving ik een aanmaning met een verhoging van 65 euro. Inmiddels was het totaal te betalen bedrag ruim 700 euro!!! Ik weer gebeld, en weer een raar gesprek. Ze zeggen gelijk te hebben en dat ik gewoon moet betalen.
Ik heb gelijk daarna de politie gebeld en een afspraak gemaakt om aangifte te doen in fraude in geschrifte en oplichting. Ook weer naar NSF Media gebeld en verteld dat ik aangifte zou doen.

Na rondgezocht te hebben is er een verband met bedrijvenvannederland.nl
en dit is weer van MTN consultancy geweest en ze hebben allebei op het zelfde adres gezeten namelijk Reviusstraat 42 9602BL te Hoogezand

Als er meer mensen zijn die hier iets mee hebben te maken graag hoor of zie ik het wel.

barry013

Re: nsf media of mtn consultancy

Ongelezen bericht door barry013 »

Hier het zelfde. Rekening gehad over 2010-2012 (terwijl er staat dat de looptijd 12mnd is) en geplaatst in week 7.
Mij heeft ene Shelly (prive) gebeld waarom ik nog niet de rekening betaald heb die ze 2 weken terug gestuurd hadden ( enkel naar mijn oude adres waar wij al 2jaar niet meer zitten!!)
Ze zou me het contract met handtekening direct faxen. Ik zei: we hebben geen fax, mail hem maar. Antwoord was dat dat nu niet kon omdat het in het archief opgezocht moest gaan worden. Later gebeld waar het document bleef, werd er door een man opgenomen met: ja hallo??

Alsof ik een advertentie op internet gezet heb laten hebben zonder dat wij er iets van af weten voor 654.50 euro! Wij hebben niet eens aan advertentie.
Ze zitten inmiddels in Assen maar enkel te bereiken via een postbus 741!

Snap niet waarom mensen zoiets proberen te doen.

borduurvalentijn

Ongelezen bericht door borduurvalentijn »

Ook ik kreeg vandaag een spookfactuur van maar liefst 952 euro incl.btw.
Het zefde verhaal van ene Frits Vrolijk . Hij mailde een opdrachtformulier door waar heel goed te zien is dat de handtekening geplakt is .
NSF Media moet hard aangepakt worden. Het zijn oplichters.
Ik ga niet meer met hun in discusie. Radar doe hier iets mee !! :evil:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

borduurvalentijn schreef:Ook ik kreeg vandaag een spookfactuur van maar liefst 952 euro incl.btw.
Het zefde verhaal van ene Frits Vrolijk . Hij mailde een opdrachtformulier door waar heel goed te zien is dat de handtekening geplakt is .
NSF Media moet hard aangepakt worden. Het zijn oplichters.
Ik ga niet meer met hun in discusie. Radar doe hier iets mee !! :evil:

Als je duidelijk knip- en plakwerk kan zien - ga dan alsjeblieft naar de politie en doe aangifte van fraude, oplichting en valsheid in geschrifte!
Als je alleen hier roept 'radar doe iets' - gebeurt er bij de politie echt niets.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

borduurvalentijn

Hoe zijn zij dan aan jouw handtekening gekomen?

Maxiem.

borduurvalentijn

Ja we gaan een aangifte doen.
Ik weet niet hoe ze aan mijn naam komen want dit is mijn naam maar niet mijn handtekening.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

borduurvalentijn

Laat je niet afschepen bij hermandad. Hier is sprake van een poging tot valsheid in geschrifte en dat is geen civiele zaak.

Sukses, Maxiem.

borduurvalentijn

Maxiem bedankt voor je informatie
Marga

CERES123

Ongelezen bericht door CERES123 »

Mijn verhaal is hetzelfde. Nog zonder een factuur te hebben ontvangen, kregen wij een aanmaning. Op de daarop volgende mail van onze kant wordt niet gereageerd. Het telefoonnummer blijkt een ''niet actief account''. Fax steeds in gesprek. KvK gegevens geeft aan dat het een callcenter is in Hoogezand, terwijl het adres in Assen staat, eigenaar ene Mehmet C., wrsch. de z.g. Frits Vrolijk, want deze sprak met een buitenlands accent.

Gisteren telefoonterreur gehad en een z.g. bewijs per mail dat er ook bij ons plak- en knipwerk is gedaan. Zelfs onze achternaam klopt niet!! Er is een verband met het Regionaal Publiciteits Bureau, die actief was in 2010, eigenaar ene hr Thusyanthan S.

Ook wij hebben een afspraak gemaakt om aangifte te doen. Wanneer worden deze schoften eens opgepakt en mag de KvK maatregelen nemen om dit soort bedrijven te weigeren voor inschrijving? Radar s.v.p. doe er iets mee, namen zijn bekend bij de KvK!! Het kan en mag toch niet zo zijn dat je als bedrijf zoveel tijd en energie moet stoppen om dit soort oplichters een halt toe te roepen (als het al lukt!). Mensen, doe aangifte en geef alles door aan het Steunpunt Acquisitie Fraude, die ook behulpzaam kunnen zijn in de gehele procedure! Hoe meer aangiftes, hoe meer er gedaan kan worden!

Gesloten