LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenste reclame door de TNT-Post doorstuur service

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Lilium Ster

Ongewenste reclame door de TNT-Post doorstuur service

Ongelezen bericht door Lilium Ster »

Beste allemaal,

Hopelijk is dit in het goede forum deel geplaatst. Mijn excuus mocht dit niet zo zijn

In 2008 ben ik verhuisd toen leek het mij erg handig om gebruik te maken van de
post doorstuur service bij TNT-Post.

Je kon aanvinken van welke bedrijven de post ook doorgezonden diende te worden.

Dit heb ik dus gedaan. Wat een ellende heb ik er van gehad en nu nog. Er waren maar 2 bedrijven war ik de post van door gestuurd wilde hebben omdat ik daar bekend ben als klant.

Wat was de service van TNT-post.

Mijn gewenste post werd niet doorgestuurd voor een halfjaar tot 3 kwart jaar. Maar ik kreeg wel de ongewenste geadresseerde reclame die ik tot op heden nog steeds ontvang helaas.

Om mijn eigen post te krijgen heeft mij dat vele telefoontjes gekost en heb maar de helft van de kosten voor de beroerde doorstuur service terug gekregen.

Nu kan ik zeker al die bedrijven aanschrijven i.v.m. recht van verzet artikel 41 van de wet bescherming persoonsgegevens. (hier ergens tegen gekomen)

Of ik zou weer (al tig keer per tel doorgegeven) naar de TNT-Post kunnen stappen per post en daar melden dat ik geen geadresseerde post wens te ontvangen maar vraag me af hoe veel meer ongewenste reclame post ik dan krijg.

Is er misschien iemand met meer ervaring op dit vlak?

Ik zou nu toch graag wel een keer van die ongewenste geadresseerde reclame af willen.

Met vriendelijke groet

Lilium Ster

tenormin

Re: Ongewenste reclame door de TNT-Post doorstuur service

Ongelezen bericht door tenormin »

Kijkt u eens op http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/
Daar kunt u e.e.a. lezen wat te doen.

happy konijn

Ongelezen bericht door happy konijn »

Geadresseerde reclame, zet erop retour afzender, woont hier niet, meestal ben je er dan wel snel vanaf.

Het kan natuurlijk ook gewoon bij het oud papier.

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

Geadresseerde reklame retour afzender sturen met daarop in groot vermeld: recht van verzet.
Ze moeten u dan uit het bestand halen.

Voor wat betreft de service van post.nl en uw gewone posstukken, tsja, het is en blijft post.nl hè. Zelfs zonder doorstuurservice is het voor post.nl een probleem post te bezorgen.

Gesloten