Op 1 januari heb ik via internet een jas besteld en betaald bij Outlet for Sale.
Omdat ik in december er ook al 3 overhemden had besteld en netjes geleverd heb gekregen dacht ik e van uit te kunnen gaan dat het een bonafide internetverkoopbedrijf was.
Echter na bevestiging van de bestelling en betaling van de jas ook op 1 januari had ik op 10 januari nog niets ontvangen.
Hierop een mail gestuurd en onderstaand antwoord gekregen (in overigens slecht taalgebruik wat mij een slecht gevoel gaf):
Met vriendelijke groet,
[Persoonsgegevens verwijderd]
Tot op 25 januari nog niks ontvangen. Herhaalde keren gebeld met nummer [telefoonnummer verwijderd] echter na telkens meer dan een half uur in de wacht geen contact. Het andere nummer [telefoonnummer verwijderd], welke op de website vermeld staat, geeft een in gesprekstoon.
Vandaag 25-01-2018 weer gebeld maar krijg de melding dat het telefoonnummer niet in gebruik is!
Maar weer een mail naar de servicedesk gestuurd.
Verder even gaan zoeken op internet naar recensies en helaas tot de ontdekking gekomen dat er al heel erg veel klachten zijn.
Het lijkt er op dat ze met sluwe praktijken mensen geld afhandig maken.Eerst wel leveren vervolgens niet meer.
[ongefundeerde bewering verwijderd]
Zou graag in contact komen met mensen die soortgelijke slechte ervaring hebben.
Misschien een mooie zaak voor RADAR?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Outlet for Sale levert bestelling niet
-
Outlet for Sale levert bestelling niet
Laatst gewijzigd door Radar op 25 jan 2018 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd, ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd, ongefundeerde bewering verwijderd
Re: Outlet for Sale levert bestelling niet
Ik zie door de Outlets het bos niet meer, over welke site hebben we het hier ?
-
Het lijkt er op dat het e-mail adres van de support ook niet meer bestaat want kreeg mijn laatste mail terug als "kon niet afgeleverd worden".
Het betreft de site: www.outlet4sale.nl
Het betreft de site: www.outlet4sale.nl
-
Hoi Hans,
Ik heb in december 2017 een jas teruggestuurd die met een kapotte rits geleverd werd. Tot vandaag wacht ik op mijn terugbetaling. Inmiddels, na talloze telefoontjes en emails heb ik begrepen, dat dit bedrijf Outlook4Sale uitgeschreven staat bij de KVK en ingeschreven onder een andere naam. Wat voor ons inhoudt is dat ze niet meer bereikbaar zijn op oude emailadres of tel.nr. en dat wij dus onze producten of geld niet meer krijgen. Deze informatie heb ik vandaag gekregen, 05-02-2018!!!
Ik heb in december 2017 een jas teruggestuurd die met een kapotte rits geleverd werd. Tot vandaag wacht ik op mijn terugbetaling. Inmiddels, na talloze telefoontjes en emails heb ik begrepen, dat dit bedrijf Outlook4Sale uitgeschreven staat bij de KVK en ingeschreven onder een andere naam. Wat voor ons inhoudt is dat ze niet meer bereikbaar zijn op oude emailadres of tel.nr. en dat wij dus onze producten of geld niet meer krijgen. Deze informatie heb ik vandaag gekregen, 05-02-2018!!!