LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parodontax-actie toch geen dooie mus!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Julai

Parodontax-actie toch geen dooie mus!

Ongelezen bericht door Julai »

Vorige week zag ik een nieuwe Parodontax-tandpasta; mijn merk, maar dit was een nieuwe 'Whitenening' versie die je met 1,50 korting kon uitproberen. Er zat een rode actiesticker op: 1,50 retour op uw bankrekening, zie achterzijde voor actievoorwaarden. Even gauw op de achterzijde gekeken, en daarop werd je verwezen naar de site http://www.parodontax.nl.
Erop vertrouwend dat het wel goed zou komen, kocht ik de tandpasta voor 3,99, bewaarde de kassabon zorgvuldig, en vandaag keek ik op de website wat ik nu precies moest doen om die 1,50 terug te krijgen. Wat blijkt? Ik had van tevoren een bon moeten downloaden en uitprinten en daarmee krijg je dan in de winkel 1,50 korting. Maar nu heb ik de tandpasta allang gekocht en gaat die vlieger dus niet meer op! Ik vind het schandalig dat je met zo'n rode sticker over de streep wordt getrokken en dat je vertrouwen op deze manier wordt geschaad: het werkt toch immers altijd zo dat je iets aanschaft en dan de bon en/of een sticker of streepjescode moet opsturen? Wie gaat er nu in een winkel eerst achterop een sticker kijken, dan eerst naar huis om op de site te lezen wat de bedoeling is en vervolgens terug naar de winkel om die tube alsnog te kopen? Ontzettend gehaaid vind ik het, en als ik op de site van Parodontax een klacht had kunnen indienen had ik het gedaan, maar daar is geen contact mogelijk.
Laatst gewijzigd door Julai op 17 nov 2010 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Acinra

Re: Parodontax-actie toch geen dooie mus!

Ongelezen bericht door Acinra »

Volgens mij kan je gewoon de kassa bon insturen

http://www.parodontax.nl/actievoorwaard ... whitening/
1.Om deel te kunnen nemen aan de actie dient men tijdens de actieperiode een actieproduct Parodontax Whitening 75ml tandpasta te kopen. Vervolgens dient u het aankoopbewijs (waarde van Parodontax Whitening 75ml tandpasta omcirkelen) samen met de actiesticker te sturen naar het volgende adres:

Parodontax Whitening actie
Postbus 40075
6203 DT Maastricht

Vermeld hierbij uw volledige naam- en adresgegevens, alsmede uw bank- of girorekeningnummer. Alleen volledige ingevulde aanvragen komen in aanmerking voor betaling van € 1,50. Het aankoopbedrag wordt binnen 4 weken na ontvangst van het aankoopbewijs, de actiesticker en uw NAW gegevens op uw bank- of girorekening gestort.
2.U kunt per adres en per bank- of girorekening maximaal één keer deelnemen.
Ik lees niks over t uitprinten van een bon die je mee moet nemen naar de winkel

Julai

Nou, niet te geloven, waar zie je dat dan staan? Ik kan het nog steeds niet vinden op de site, alleen de verwijzing naar die coupon die je moet uitprinten. Het lijkt wel of ze twee verschillende websites hebben.
Maar in elk geval bedankt, blij dat er toch nog leven in de dooie mus blijkt te zitten!

Acinra

Ben er gewoon via jouw link gekomen. Bij "voorwaarden", geloof ergens onder bij deelnemende winkels.

En idd, beetje leven zit er nog wel in. En volgens de voorwaarden krijg je zelfs de kosten van je postzegel terug ;)

Staat ook bij de voorwaarden als je even klikt op de link die ik geplaatst heb ;)

Julai

Ja, ik heb het gezien, maar alleen via jouw link, want als ik zelf op hun site op die actievoorwaarden klink, krijg ik een blanco scherm. Dan ligt het dus aan mijn explorer of zo... heel vreemd! Maar ook vervelend voor Parodontax, dus ik ga de hele klacht maar weghalen zo meteen. Nogmaals dank voor je hulp!

Acinra

Graag gedaan, scheelt toch weer 1,94 en wie t kleine niet eert ..... ;)

Julai

Ja, precies. En ik kan met een gerust hart Parodontax blijven gebruiken, ik was niet graag uit principe overgestapt op een ander smaakje, maar het ging wel even door mijn hoofd.
Heb je toevallig ook enig idee hoe ik deze discussie nu kan weghalen? Ik kan hem alleen maar wijzigen maar niet verwijderen, maar ik denk niet dat veel andere mensen hetzelfde internet-probleem hebben als ik.

Acinra

Volgens mij kan je je eigen bericht wel aanpassen, maar volgens mij niet compleet verwijderen

Gesloten