Ik woon in Amsterdam en lees oa daarom het Parool. Na pakweg 20 jaar gaat peens de bezorging volkomen mis.In 9 dagen tijd het Parool slechts 3 keer mogen ontvangen. Uitgebreid telefonisch geklaagd bij de Klantenservice. Waarbij ik weliswaar vriendelijk te woord gestaan wordt maar van nabezorging geen sprake is. Klachten ook schriftelijk via de website van de krant ingediend. Ik kijg keurig excusesmails maar geen kranten. Uiteraard wordt het verweten aan software problemen. Ik heb de hele mail wisseling bij een Amsterdamse blogger op de site laten zetten. Van de vier kranten die ik niet heb gehad is er inmiddels één per post (!) toegestuurd.
Link: http://mijnamsterdamblog.nl Het is toch te gek dat een klantenservice binnen het bedrijf niet voorelkaar krijgt dat er voor een normale bezorging gezorgd moet worden. De dames kunnen blijkbaar de klachten via een software programma intern comuniceren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Parool bezorging en nabezorging laten het afweten.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 sep 2007 14:00
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 sep 2007 14:00
Re: Parool bezorging en nabezorging laten het afweten.
Om zoeken in het mijnamsterdamblog te voorkomen zet ik hier de directe link naar de mailwisseling tussen mij en Het Parool neer. http://www.mijnamsterdamblog.nl/index.p ... Itemid=111
Het is nu maandag 14.30uur en ik heb nog niks van de klantenservice gehoord. Terwijl ik vrijdagavond gemaild heb en zaterdag gebeld heb. Ook nog geen nabezorging gehad. Ben benieuwd of ik vandaag een krant krijg.
Het is nu maandag 14.30uur en ik heb nog niks van de klantenservice gehoord. Terwijl ik vrijdagavond gemaild heb en zaterdag gebeld heb. Ook nog geen nabezorging gehad. Ben benieuwd of ik vandaag een krant krijg.
Re: Parool bezorging en nabezorging laten het afweten.
Als het al 20 jaar (6200 kranten) goed gaat zou ik me nu niet meteen zorgen maken als het 6 keer misgaat. Schijnbaar krijgen ze het dus wel al 6200 keer voor elkaar om een normale bezorging te doen en verstaan ze hun werk.Het is toch te gek dat een klantenservice binnen het bedrijf niet voorelkaar krijgt dat er voor een normale bezorging gezorgd moet worden.
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: Parool bezorging en nabezorging laten het afweten.
Krantenbezorging.
Een vraag; Wie verstaan hun werk?
De administratie, de drukkers of toch die krantenjongens?
In 20 jaar krijg je daarvan vele verschillende aan de deur als het goed gaat.
Het lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk dat het in die genoemde 6200 kranten altijd WEL is goed gegaan.
Wel goed geteld?
Grootvader
Een vraag; Wie verstaan hun werk?
De administratie, de drukkers of toch die krantenjongens?
In 20 jaar krijg je daarvan vele verschillende aan de deur als het goed gaat.
Het lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk dat het in die genoemde 6200 kranten altijd WEL is goed gegaan.
Wel goed geteld?
Grootvader
Re: Parool bezorging en nabezorging laten het afweten.
Ik heb niet geteld, dat is de stelling van de topicstarter. Het kan de moeite lonen om ook de openingspost te lezen alvorens te reageren.