Deze maand levert PC Magazine met de bijgevoegde DVD o.a. een -volledige- versie van True Image 10. Leuk om eens een image te maken met een goed bekend staand programma.
Helaas pindakaas, het programma is niet te installeren.
Na installatie moet dit progr. geregistreerd worden om zodoende een serienr. te ontvangen. Het installeren lukt echter van geen kant omdat hij alvórens te installeren om een serienummer vraagt.
Jammer dus dat het niet lukt om deze versie werkend te krijgen.
De redactie van het blad laat vooralsnog niets van zich horen.
Ik wil hiermee maar even een waarschuwing afgeven, voordat mensen dit dure blad gaan aanschaffen.
Je koopt een kat in de zak wanneer je "voor het programma" gaat.
(niet zo netjes hoor van PC Magazine )
Arend
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PC Magazine en True Image 10
Re: PC Magazine en True Image 10
PS:
Rectificatie t.o.v. PC Magazine:
Het blijkt nu, dat je i.t.t. het gegeven advies eerst moet registreren
met de aangegeven link, dan ontvang je een serienummer, waarna je het programma kunt installeren.
De link, die gegeven werd op de DVD zorgt ook voor verwarring, ik had de letter I met de cijfer 1 verwisseld..
Maar nu is het dus in orde en staat het programma op schijf..
Arend
Rectificatie t.o.v. PC Magazine:
Het blijkt nu, dat je i.t.t. het gegeven advies eerst moet registreren
met de aangegeven link, dan ontvang je een serienummer, waarna je het programma kunt installeren.
De link, die gegeven werd op de DVD zorgt ook voor verwarring, ik had de letter I met de cijfer 1 verwisseld..
Maar nu is het dus in orde en staat het programma op schijf..
Arend
Re: PC Magazine en True Image 10
hallo,
mij is het niet gelukt om uiteindelijk de goede link te pakken te krijgen. kan iemand die wellicht even intypen?
dankewel
mij is het niet gelukt om uiteindelijk de goede link te pakken te krijgen. kan iemand die wellicht even intypen?
dankewel