LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pepsi&lays ball

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
marjolein1966

pepsi&lays ball

Ongelezen bericht door marjolein1966 »

Gewoon nep

Wij gebruiken altijd de producten van pepsi en lays, en vonden het daarom ook een hele leuke actie om voor ballen te gaan sparen, vanaf 24 mei alles bewaard, nu gingen mij twee zoons 28juni naar freerecord toe om hun punten in te leveren, en wat bleek, de ballen waren op en kwamen 5 juli weer binnen.
Ik ben 5 juli met een van mijn zonen mee gegaan naar freerecord, en wat blijkt de actie is over, de ballen zijn op. Hoewel het spotje op TV nog steeds te zien is en er vol op reklame wordt gemaakt voor deze actie, en er nog duizenden zakken lays en flessen pepsi/sisi/7up in de schappen staan. Ik heb geprobeerd te klagen maar heb de bekende muur voor me staan, wie o wie heeft dit ook meegemaakt en vindt net als ik dit een nepactie, en oplichterij, en wat is hier aan te doen, in een land met miljoenen mensen maar 250.000 ballen uitgeven ( dit zeiden de medewerkers van freerecordshop) kan toch niet, of waren er gewoon helemaal geen ballen uitgeleverd, en wie is hier de boodoener van, ik voel mij zeer bedonderd.

Notebook

Re: pepsi&lays ball

Ongelezen bericht door Notebook »

250.000 ?? dat vind ik nog een hele gok. Het gaat er niet om hoeveel inwoners Nederland bezit, ze kijken naar de afzet van beide producten, daarvan is er een bepaald percentage die op acties reageert, een ander (groter) percentage eet de zak leeg en kijkt er niet naar om. Vandaar dat ze hebben ingezet op die 250.000 stuks. Het verbaasd me dat die al op zijn. Maar je hebt gelijk als je zegt dat het spotje nog steeds op tv is. hiermee zouden ze moeten stoppen, daar ze zich niet meer aan de afspraak kunnen houden. Staat er geen telefoon nummer op die zak chips, mocht de inhoud niet goed zijn ? Dan bel je dat toch, gewoon net zo lang doordrammen tot je iemand aan de lijn krijgt die je kan helpen. Succes ermee.

frank12345

Ongelezen bericht door frank12345 »

Ik had ook hetzelfde,eerst alles gespaard afgelopen zaterdag naar de FRS met mijn zoontje van 5.
OH SORRY alles is op,en die reklame blijft elke avond maar op de tv verschijnen.
En je moet eens weten hoe teleurgesteld mijn zoontje was.

hobble

Ongelezen bericht door hobble »

Ook ik had punten gespaard. Totaal kon ik 8 ballen ophalen, daar wij thuis veel pepsi drinken en geen FRS in de buurt hebben.

Eindelijk in de buurt van de FRS, dus hoppa erheen, alles weg. Dit was 6 juli.
Ik begrijp uit reacties hier datdat dus veel te laat is. Want al was ik 2 weken eerder geweest, dan nog was het te laat.

Wel kon ik 6 punten inleveren en kreeg ik een glas van de BATTLE OF THE STARS serie. Die serie had ik al compleet, anders kom je neit aan zoveel punten.

Maar ik mocht maar 1 setje inleveren en de andere 7 kon ik weggooien.

Ik heb een brief geschreven naar VRUMONA, de leverancier van PEpsi.
Het adres staat op de fles, antwoordnummer, dus schrijven allemaal.

En trosradar, als jullie dit gaan uitzenden, wil ik wel komen mijn verhaal te vertellen.

Mikesvan

Ongelezen bericht door Mikesvan »

Ik had ook gespaard voor 2 ballen, ik ben naar de FRS gegaan en toen zeiden ze dat de actie een ramp was, in heel nederland waren de ballen al op. Wel kreeg ik een glas en ik hoefde de bonnetjes niet in te leveren! dus ik zit nu nog steeds met die bonnetjes ma heb wel een glas.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

kan je mooi coca cola in dat glas doen :lol:

Gesloten