A.M.A. schreef:Wij hebben toevallig net ook een scheerapparaat met extra garantie gekocht. Account aanmaken en gegevens voor de extra garantie invoeren ging eenvoudig.
Ik bedoelde dus:
Wij hebben toevallig net ook een scheerapparaat gekocht waar een kaart inzat met de extra garantie. Account aanmaken en gegevens voor de extra garantie invoeren ging eenvoudig.
Ik heb alleen willen aangeven dat Philips haar eigen acties niet kent aldus de Philips webcare (chatsessie). Dat vind ik kwalijk. Hoe het probleem verder wordt opgelost zie ik wel. Je mag aannemen dat ze alle acties kennen. Dat is dus niet zo. En dan wordt je doodleuk afgescheept met de woorden ik kan u niet verder helpen. Dat is geen service natuurlijk. Ze proberen het nu recht te breien maar toch.
PJ 66 schreef:Ik heb alleen willen aangeven dat Philips haar eigen acties niet kent aldus de Philips webcare (chatsessie). Dat vind ik kwalijk. Hoe het probleem verder wordt opgelost zie ik wel. Je mag aannemen dat ze alle acties kennen. Dat is dus niet zo. En dan wordt je doodleuk afgescheept met de woorden ik kan u niet verder helpen. Dat is geen service natuurlijk. Ze proberen het nu recht te breien maar toch.
Als je ziet hoeveel acties er bij een beetje groot bedrijf lopen kan het altijd een keer gebeuren dat een individuele medewerker zich een keer vergist. Het zijn ook maar mensen.
Klopt maar alles gaat daar mis. Krijg nu weer een mailtje waar alle afspraken weer niet worden nagekomen. Ze vragen je alles toe te sturen op plekken daar waar het niet staat. Kennen het apparaat niet goed, komen met verkeerde bijlagen en dan hoor ik dat ze het uiteindelijk willen gaan oplossen met de gegevens die ik heb opgestuurd, komen ze weer aan met registeren, terwijl dit in mijn geval niet de afspraak is. Pfff