LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Polisdirect
Polisdirect
Ik wou even zeggen dat al die reclames van polisdirect op de tv misleidend zijn. Ze zeggen dat ze er tien procent onder je huidige polis gaan zitten, maar dat is in de uitgeklede versie. Je moet er allemaal extra kosten bij rekenen en dan zijn ze veel duurder dan mijn huidige verzekering bij OHRA. Dus er niet op in gaan!
Re: Polisdirect
Ja dat klopt! Maar je moet alles heel erg goed lezen als ze je de offerte opsturen, want mijn broer had dat ook gedaan en toen was het volgens de offert 832 euro per jaar. Maar als je heel erg goed las in de kleine lettertjes kwamen er allemaal extra administratiekosten en nog meer rare kosten bij en toen was het ineens 952 euro per jaar. Dat zijn dus 150 euro kosten per jaar extra! Kosten die heel onduidelijk in de offerte staan aangegeven. Zo kan ik ook reclame maken voor 10 procent goedkoper als je er vervolgens 150 euro bij optelt, dan moet je wel een hele dure verzekering hebben om dan nog steeds goedkoper te zijn! Ik vind het een schande
Waarschijnlijk voldoe je niet aan ALLE basisvoorwaarden en dan kan je fluiten naar die 10% korting
Heb zelf alleen maar goede ervaringen met PolisDirect-heb die 10% korting gekregen op basis van een offerte van een andere verzekeraar dan die waar ik op dat moment verzekerd bij was.Zelfs de gratis 'verhaalbijstandverzekering' werd overgenomen.
Ook geen last van rare bijkomende kosten.
Heb zelf alleen maar goede ervaringen met PolisDirect-heb die 10% korting gekregen op basis van een offerte van een andere verzekeraar dan die waar ik op dat moment verzekerd bij was.Zelfs de gratis 'verhaalbijstandverzekering' werd overgenomen.
Ook geen last van rare bijkomende kosten.
Ja ik heb zulke verhalen heel vaak gehoord. en wat ook is is dat pois-direct heel moeilijk doet bij uitkeren bij schade. Ze willen totaal nooit uitkeren. En vervolgens besodemieteren ze iedereen.