Hans Anders schreef:Koop een complete bril en krijg 50% korting op het montuur, de glazen én alle glasopties. Ook als je kiest voor een merkmontuur, luxe (varifocus)glazen of extra glasopties zoals dunnere glazen en extra coatings.
Voor de een spreekt het vanzelf dat een gewone zonnebril, dus zonder correctie/sterkte, buiten de actie valt, voor de ander is het even duidelijk dat een gewone zonnebril wél in de actie valt.
Mijn eerste reactie was dat een gewone zonnebril 'natuurlijk niet' in de actie valt. Door een opmerking van een ander lid kreeg ik het vermoeden dat de eerste spontane reactie te maken heeft met het wel of niet brildragend zijn. Vandaar deze poll.
Het is maar een aardigheidje en de mogelijkheden om deze poll oneigenlijk te beïnvloeden zijn legio. En toch ben ik benieuwd naar de uitkomst.
Er kan twee dagen gestemd worden.
Houd de discussie over de actie zelf alstublieft in het 'echte' topic, anders wordt het erg onoverzichtelijk.
Discussie over het wetenschappelijk gehalte van dit onderzoek mag natuurlijk wel .