LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Poppeliers Muziekmetropool

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Chris Pianist

Poppeliers Muziekmetropool

Ongelezen bericht door Chris Pianist »

Ik kreeg op dinsdag 8 maart een folder van Poppeliers muziekmetropool in Culemborg, waarin duidelijk staat dat alle vleugels voor 2005 euro worden aangeboden wegens opheffing. Paginagroot adverteren ze met leuzen zoals: Alles moet weg,...Dit is slechts een voorbeeld van de duizenden instrumenten,....Schitterende vleugels of ze nu 6000, 7000, 8000, of 10000 euro kosten,...Op de achtergrond staat een foto met wel 12 mooie vleugels in een sjieke hal.
De actie zou lopen van 10 maart tot 12 maart, dus ik dacht ik ga meteen de eerste dag, om er op tijd bij te zijn, samen met twee vrienden (allebei professioneel pianist) ging ik er naar toe. Maar tot onze verbazing komen we binnen en staan er enkel vleugels van een veel hogere prijsklasse. Als we vragen waarom de vleugels niet 2005 euro kosten, neemt de verkoper ons mee naar een ander zaaltje waar precies 3 vleugels staan van zeer slechte kwaliteit (ikzelf ben ook proffessioneel pianist). Toen we gingen klagen dat de folder wel erg misleidend is en dat er van de informatie weinig klopt, reageerde ze erg ontkennend en niet bepaald vriendelijk. Op een gegeven moment zeg ik dat ik graag mijn reiskosten vergoed zou willen omdat ik de reis vanuit het zuiden van het land heb gemaakt op basis van de informatie in hun folder. Omdat het echt niks bleek te zijn wilde ik wel mijn treinkosten terug. Dit bleek onmogelijk te zijn.
De reclame die Poppeliers in hun folder maakt klinkt als muziek in de oren, maar blijkt een erg valse noot in de praktijk

Gast

Re: Poppeliers Muziekmetropool

Ongelezen bericht door Gast »

Bij de naam "Poppeliers" moet toch een "muziek-belletje" gaan rinkelen....
Kijk maar eens bij meubeltopics....

Gesloten