LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbank (geen) actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

Wie heeft wel eens meegedaan aan Postbank acties, en kreeg vervolgens een brief dat 'het langer gaat duren'wegens doorslaand succes?

Peiling eindigde op 13 jun 2006 16:55

Ja, dat komt altijd voor
1
20%
Ja, wel eens meegemaakt
2
40%
Nee, artikelen worden direkt afgeleverd
2
40%

Totaal aantal stemmen: 5

RonaldOps

Postbank (geen) actie

Ongelezen bericht door RonaldOps »

Ja hoor, ik ben er wéér ingestonken. Ben ik de enige die altijd problemen heeft met Postbank acties?? Op de postbank site wordt een LCD televisie aangeboden, voor krap 800 euro. Hiervoor krijg je een Philips, 66cm breedbeeld HD Ready. Niet slecht dus. TV beteld, het bedrag is nog dezelfde dag van de rekening gehaald. Vervolgens .... geen TV. Op de UITERSTE dat dat de Postbank zou leveren valt de brief in de bus: wegens doorslaand succes kunnen we niet leveren etc. Vervolgens creëren ze nog een heéééleboel tijd voor zichzelf om het apparaat af te leveren. Ondertussen wordt lekker rente getrokken, én daalt de marktprijs van dit soort producten. Báh!

Nu ik dit schrijf denk ik terug aan alle acties van de PB waarop ik heb gereageerd. (ca 5 acties). Géén een kon direct geleverd worden.

karr-2

Re: Postbank (geen) actie

Ongelezen bericht door karr-2 »

Tsja het is goedkoop, maar de winst zal toch ergens vandaan moeten komen denk ik.

bodejosm43

Re: Postbank (geen) actie

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat is helemaal niet zo goedkoop hoor, het is de gewone consumentenprijs, die voor die apparaten gevraagd wordt.

Gesloten