LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postina postorderbedrijf

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Charissa

Postina postorderbedrijf

Ongelezen bericht door Charissa »

Hallo,

Wie heeft er hier nog meer last van die ellendige en misleidende reclame van Postina?
Je krijgt een leuke envelop thuis dat je als ENIGE een tv of zoiets gewonnen hebt. Er zitten garantiebewijsjes bij en omiddelijke afleveringsevoorwaarde, tja...het is ronduit belachelijk hoe ver ze tegenwoordig al niet gaan.

Volgens mij mag zulke misleidende reclame niet eens!!!

eva

Re: Postina postorderbedrijf

Ongelezen bericht door eva »

Ziek word je ervan ze blijven maar sturen,ook als je te kennen heb gegeven geen post meer te willen ontvangen.
Volgens mij hebben ze daar oogkleppen voor ,ze zijn ook niet te benaderen via e-mail krijgen ze misschien te veel
reacties

broerjan

Ongelezen bericht door broerjan »

ik heb al meerdere malen gebeld ik krijg nog steeds post.
gister werd ik zelfs gebeld door postina en kreeg een bandje te horen met een mededeling van de maneger ook gewoon reclame.

janbroer

Ongelezen bericht door janbroer »

ik ook reklaame gehept.

ownor

Ongelezen bericht door ownor »

Ik ben nu al ruim een jaar bezig postina te dwingen tot uitkering van de door mij gewonnen prijzen. Het enige wat ze doen is nog meer post sturen, niet rewgaeren op toegonden brieven en alleen maar incasso bureau's op je dak sturen. Dit omdat ik een bestelling heb gedaan en weiger te betalen. Heb al reeds enkele malen aangegeven dat ik best wil betalen, maar dat zij eerst over de brug moeten komen. Nu ben ik in coinclaaf met Inkasso Unie uit Eindhoven waar ik alles naar toe heb gestuurd en nog krijg je geen antwoord. Weet iemand hier een oplossing voor?
Misschien is een van de volgende lezers een jurist die mij verder wil helpen om postina te dwingen eindelijk eens hun beloftes na te komen.

Ik ben voor de grap eens gaan optellen wat ik allemaal gewonnen zou hebben enn ben gestopt toen ik over de 2 ton in euri kwam. Leuk appeltje voor de dorst voor een WW-er als ik.

Gesloten