LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Praxis!!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Loenepoen

Praxis!!

Ongelezen bericht door Loenepoen »

Gisteren avond kochten wij bij de Praxis voor ruim 1200 euro aan tegels. We hadden een kortingsbon bij ons voor 10% korting. de tegels zouden over 10 dagen binnen komen en dan de volgende dag geleverrd worden. Toen we bij de kassa kwamen bleek dat de korting NIET voor ons gelden omdat we niet het hele bedrag in 1 keer wilde betalen dus ook geen korting kregen omdat als de tegels binnen kwamen de aktie voorbij zou zijn> Ik heb gepraat als brugman maar bij de Praxis hebben ze volgens mij het iq van een dood varken want ze snapten het niet helemaal. Ik kocht gisteren de tegels al maar omdat hun ze niet op voorraad (waar ik dus niks aan kon doen) kreeg ik geen korting?????? iedereen die dus spullen koopt die niet voradig zijn krijgt geen korting omdat de Praxis de spullen moet bestellen en die zijn niet voor de einddatum van de actie binnen.
ben ik nou gek!!!!

Gast

Re: Praxis!!

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is bizar. Dan snappen ze het zelf echt niet, heb je al contact opgenomen met het hoofdkantoor ? Jij kunt er toch niets aan doen dat ze niet voorradig zijn. En daar ze zelf ruim 30% marge op die tegels hebben, kan er, als je voor zo'n bedrag aankoopt, evengoed wel wat korting vanaf toch ? Of willen ze niets meer verkopen daar ? Als ik jou was zou ik het iets hoger op zoeken, je hebt er zeker recht op.

Loenepoen

ik heb net even contact gehad met het hoofdkantoor in Amsterdam en deze gaat het even uitzoeken, als het goed is hoor ik vandaag meer over. Ik hoop dat ze een goede oplossing hebben

diezel

Ongelezen bericht door diezel »

Loenepoen , ik hoop dat het gustig uitpakt , en zo niet ga naar een andere bouwmarkt , daar heb je nu ook op vele artikelen korting.Maar ik begrijp best dat je hier kwaad over bent , welke Praxis was dan.

Loenepoen

Het was op de Praxis aan de Keileweg in rotterdam. het personeel daar is zo ongelofelijk dom!!!

sasha

Ongelezen bericht door sasha »

hallo loenepoen ik weet precies wat je bedoeld met die praxis
op de keileweg .ook ik heb zeer slechte ervaring met de
werknemers daar ,onbeschoft en dom ,weten totaal niet waar ze
het over het over hebben ik voel met je mee
ga naar een andere bouwmarkt er zijn er genoeg!!!!!!!!!!

Loenepoen

Het is ongelofelijk maar de Praxis heeft hun fout toegegeven en ik mag alsnog de tegels komen halen met korting!!

Gast

mooi man, je had er ook volledig recht op !!!!

Gast

Loenepoen wie is er hier nou dom???????????

beetje gaan schreeuwen als een kip zonder kop.........

eigenlijk jammer dat je de korting toch nog krijgt.....

en ehhh alleen nog dommere mensen kopen bij domme mensen, denk daar maar eens over na :twisted:

Loenepoen

Als je anoniem je verhaaltje durft te vertellen ben je dan niet dom?? get a life dombo!!!!!

jippie

Ongelezen bericht door jippie »

Het is ongelofelijk maar de Praxis heeft hun fout toegegeven en ik mag alsnog de tegels komen halen met korting!!

Weer een gelukkig mens op de wereld!!!!! Klagen lucht echt op......

ik moet met naam

Ongelezen bericht door ik moet met naam »

Als je anoniem je verhaaltje durft te vertellen ben je dan niet dom?? get a life dombo!!!!!
Tuurlijk Loenepoenetje jij bent op deze manier niet anoniem????? loop jij morgen die praxis binnen en zegt hallo ik ben Loenepoen, heb van de week op internet gezet dat jullie allemaal heel dom zijn hier??????
Toen we bij de kassa kwamen bleek dat de korting NIET voor ons gelden omdat we niet het hele bedrag in 1 keer wilde betalen
heeft dus nix met de praxis te maken, als jij niet wilt betalen binnen de actie periode hoeft een bedrijf je ook de korting niet te geven

maar vind het sportief dat je morgen in een t-shirt met daarop:

Ik ben loenepoenetje

door de winkel gaat lopen

je bent gewoon een heel raar mens
Ik heb gepraat als brugman maar bij de Praxis hebben ze volgens mij het iq van een dood varken want ze snapten het niet helemaal
je zal je er wel thuisgevoeld hebben

bah zeurpiet

Loenepoen

Ik denk dat ze bij de Praxis nu echt wel weten wie ik ben hoor stumpert!!

de

Ongelezen bericht door de »

Ik denk dat je mazzel hebt want als je nu niet wilt betalen heb je beslist geen recht op korting.

Ik begrijp dat je niet wilt betalen voor iets wat er nog niet is maar dan heb je geen recht op de korting. Nogmaals je boft geweldig!

Gast

Als ik de Praxis zou zijn zou ik je niet eens meer willen leveren Loenepoen, zeuren over service van een winkel oke, maar als je zelf zo onbeschoft bent om mensen met dit soort namen aan te spreken ......

Kinderen zeggen nog wel eens de waarheid:

WAT JE ZEGT BEN JEZELF :!: :!: :!: :!: :!:

AL VIND IK DAT WEL ZIELIG VOOR DAT DOOIE VARKEN

Loenepoen

het gaat erom dat ik spullen koop IN de aktie periode en dat zij die spullen niet kunnen leveren, dus eigenlijk kan niemand van deze aktie profiteren omdat de spullen besteld moeten worden en die zijn niet op tijd binnen. En ik vraag me dan af wie van jullie 1247 euro gaat aanbetalen????? voor spullen die er niet zijn.

Loenepoen

En geloof me na een discussie van ruim 2 gebruik je wel eens woorden waar je misschien later spijt van krijgt

gerrie1

Ongelezen bericht door gerrie1 »

ik heb al einige malen bij een bouwmarkt iets gekocht wat besteld moest worden ,nooit iets aan hoeven te betalen en gewoon voor de folder prijs, dat was bij de gamma en karwei.

Gerrie

Loenepoen

Precies daar gaat het om. de Praxis kan wel gaan gillen je krijgt 10% korting maar dit is niet waar want de spullen zijn er gewoon niet en als ze nageleverd moeten worden geld ineens de korting niet meer. Dan ligt het toch aan hun en niet aan mij??

Of ben ik nou gek!!

Loenepoen

Gast

tja wie had er nou bij de Praxis kunnen denken dat er echt iemand zo dom is om tegels bij hun te kopen, laat staan voor 1200 euro......

en elke normale klant krijgt zijn korting ook bij de Praxis hoor, ik zelf in ieder geval nog nooit een probleem mee gehad, maar ja deze dame zat zo hoog in de boom dat de praxis medewerker geen zin zal hebben gehad om ook in die boom te klimmen....

verwacht niet dat je netjes behandeld wordt, als je zelf daar niet de moeite toe neemt :idea:

Loenepoen

Wij hebben ons het 1e uur zeer correct gedragen en het personeel bij de Praxis was onbeschoft, en na ruim een ur onderhandelen werd ik dat ook. Lijkt me logisch.

Loenepoen

Gesloten