vrijdag 11 augustus, ik kom thuis van avkantie en heb post van nutricia ofwel olvarit.
een actie omdat ze 60 jaar bestaan, in de envelop zit een feesthoedje, met daarop een code die op de website ingevoerd moet worden.
je krijgt daarna direct te zien of we wat gewonnen hebben, en wat een geluk we hebben een little tikes keukentje twv €199,- gewonnen.
ik moet mijn gegevens invoeren ( heb ik print screen van ) en versturen.
direct daarna krijg ik een e-mail van nutricia, dat ik de prijs heb gewonnen en dat ze deze zo spoedig mogelijk naar mij toe sturen of dat iemand contact met mij opneemt over de bezorging.
na 4 weken heb ik nog niks gehoord dus bel ik eens heen, ik krijg een vriendelijke vrouw aan de lijn, die mij verteld dat ik 6 weken moet wachten voordat ik het zou hebben en dat dat nu dus nog 2 weken zou duren.
geduldig dat ik ben, bel ik na 3 weken weer, waarnaar mij verteld word dat ik het nu binnen 3 weken zeker heb.
3 weken verder nog niet ontvangen, ik wacht nog een week en bel nog maar eens, dan verteld een andere vrouw mij dat het bij de post is kwijt geraakt en dat ze het voor mij uit gaat zoeken, ze zou mij diezelfde dag nog terug bellen.
geen telefoontje gehad, en na nog eens 3 weken wachten bel ik nog maar eens, dan is het ineens helemaal niet kwijtgeraakt en staat het daar nog omdat ze storing hebben gehad konden ze het niet versturen.
oke kan gebeuren denk ik nog, het zal vast wel goed komen.
nog 3 weken later bel ik maar weer eens aangezien het nu al 4 keer bezorgd zou zijn.
dan word het echt opgestuurd en de vrouw aan de lijn verteld me dat z het op de afdeling na gaat vragen en mij terug belt.
3 dagen later bel ik maar weer eens, ik krijg dezelfde vrouw aan de lijn en die beloofd mij dat het voor het einde van de volgene week bezorgd zou moeten zijn.
ik wacht nog steeds af, ze hebben nog 1 dag om te bezorgen.
maar ik ben niet erg optimistisch meer, wat kan ik doen als ze het morgen nu alweer niet bezorgd hebben?
bedoel ik heb er wel wat voor over maar ze moeten niet steeds beloven dat het er binnen 3 weken is en dat meerdere malen.
ik ben ondertussen vanaf augustus bezig om het ding bij mij thuis te krijgen dus dat is al 4 maand.
en ik zou het zo spoedig mogelijk krijgen.
wie oh wie weet raad en heeft dit ook gehad?
groetjes Monique
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prijs gewonnen olvarit 60 jaar actie
-
-
Re: prijs gewonnen olvarit 60 jaar actie
het is vandaag dan toch nog gebracht!
hoera
hoera
-
zo'n soort actie siert Nutricia niet, gelukkig heeft u hem nog gekregen maar voordat ze zo vrijgevig gaan doen, kunnen ze beter eerst even controleren of ze ze wel op voorraad hebben
-
inderdaad, en nu heb ik hem in elkaar blijkt het een wankel geval wat van geen kant past ahahha.
das vast onze straf voor het vele bellen.
maar goed daar kan nutricia niets aan doen.
das vast onze straf voor het vele bellen.
maar goed daar kan nutricia niets aan doen.
-
Of je het nu gewonnen hebt of niet, het gaat om speelgoed, dat toch aan bepaalde eisen moet voldoen.
Maar wat een idioten daar bij nutricia: bij de post kwijtgeraakt, terwijl het niet eens verzeonden is. Merkwaardig, hoe ze dat voor elkaar krijgen.
Maar wat een idioten daar bij nutricia: bij de post kwijtgeraakt, terwijl het niet eens verzeonden is. Merkwaardig, hoe ze dat voor elkaar krijgen.