LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijsverlagingen albert heijn

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
hemelaar

prijsverlagingen albert heijn

Ongelezen bericht door hemelaar »

afgelopen vrijdag constateerden wij dat AH zijn prijzen weer aan het verhogen is b.v. een pak Yogo Yogo was eerst 85 eurocent (at nog altijd duurder is als bij de Edah) en nu moesten we weer net als voor de prijzenoorlog 1.18 euro betalen. Zijn er al meer produkten verhoogd.

oudewei

Re: prijsverlagingen albert heijn

Ongelezen bericht door oudewei »

Wij zijn leveranciers van een AGF product, het prijsstunten van de grootgrutters gaat ten koste van de aanvoerders van AGF (aard, groente en fruit)
Zij bepalen de inkoopprijs met als richtlijn de verkoopprijs die zij gaan berekenen.
Samengevat. stunten ten koste van leverancier, die is de klos!

Groeten. :cry:

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Jij bepaalt tegen welke prijs je wilt verkopen.

fred1

Ongelezen bericht door fred1 »

AH heeft voordat ze deze prijzenoorlog begonnen al heel veel prijzen verhoogd.
Ze hebben alleen prijzen verlaagd waarvan ze wisten dat die in consumenten tests gekocht werden. dus heel Nederland genept en AH maakt nog meer winst dan eerst (kunnen ze daar op het hoofdkantoor nog meer hun zakken vullen)

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

als je kijkt hoe veel lager sommige artikelen zijn geworden hebben ze daarvoor wel heel veel aan ons verdiend.
anders kon er nu niet zoveel af

maar vertrouwen doe ik de AH niet, voor enkele noodzakelijke boodschapjes ben ik nog steeds rond de 50 euro kwijt

eelco

Ongelezen bericht door eelco »

Ik doe al een hele tijd m'n boodschappen bij Albert Heijn vanwege de kwaliteit in verse produkten en de uitstekende service.
Daarnaast let ik ook op de prijzen en dan kun je best wel 'goedkoop'
uit zijn bij AH.
Als je bijvoorbeeld goed kijkt naar het huismerk en de euroshopper
artikelen ben je echt veel minder kwijt dan voor de prijzenoorlog.
Kijk maar eens goed naar de prijzen van de euroshopper produkten die van prima kwaliteit zijn maar die op hetzelfde prijsnivo liggen van de Aldi.

Dus mijns inziens is AH toch zeker een heel stuk goedkoper geworden.
En wees ook eerlijk AH kan met zijn innovaties en uitgebreid assortiment
natuurlijk nooit zo goedkoop zijn met z'n grote assortiment dan een Aldi.

Een tevreden AH klant.

Gast

ik ga inderdaad ook altijd naar de A.H.
omdat de groenten,vlees & vers produkten heel goed zijn.
en ik heb geen zin om elke winkel af te struinen.
maar euroshopper merken staan me zo tegen?
vraag me niet waarom, ik heb ze nog nooit geprobeerd :oops:
maar gewoon het gevoel... het is niet voor niets zoveel goedkoper.
ik neem wel vaak het ah merk zelf

Gast

Euroshopper is gewoon een merk van Ahold zelf .
En goedkoper is maar wat je wilt .Bij de ene is dat weer goedkoper en de andere weer duurder.
Kan nou niet zeggen dat ze duurder zijn als de BV de Edah .

li hiang

Ongelezen bericht door li hiang »

Je moet gewoon naar de Jumbo gaan! Dat is kwalitatief net zo'n goede winkel als de AH, maar echt veel goedkoper. Ik ben er laatst voor het eerst heengeweest en ik lag de hele tijd in een scheur van het lachen om de prijzen! Echt veel goedkoper!

pang

Ongelezen bericht door pang »

ik ga ook naar ah vanwege makkelijke ligging en gratis parkeren. Tevens ben ik tevreden over de kwaliteit en duur. Valt mee ik koop bijna alles met bonus korting en airmiles :)
maar hun prijsverlaging heb ik zeker gemerkt op de dingen die ik regelmatig koop.

Dus eigenlijk is prijzenslag.nl niet voor mij interessant omdat zij geen kortingen meerekenen.

of ik me uiteindelijk genaaid voelt nee eindelijk luisteren ze naar de consument. Het is en blijft een kwestie van vraag en aanbod

Sanneke

Ongelezen bericht door Sanneke »

Euroshopper producten zijn kwalitatief ook hele goede producten en vaak komen ze ook nog van dezelfde fabriek als de a-merk producten en de eigen-merk producten. Het is maar net wat je je eigen aanwend. Probeer het gerust eens je wordt er echt niet ziek van.

ikke2

Ongelezen bericht door ikke2 »

Hoi,

dan moet je de grote schalen 15000 gram, lasagna eens proberen van de euroshopper....wedden dat er velen onpasselijk van worden?!

gr Ikke

Mark Wonnink

Ongelezen bericht door Mark Wonnink »

tja smaken verschillen he. Er zijn waarschijnlijk nog wel genoeg mensen die het kopen anders zal het snel uit de handel worden gehaald.
Over het algemeen is de kwaliteit van Euro-Shopper producten relatief (prijs/kwaliteit) goed te noemen.

Gast

En wat moet dat dan kosten, zo'n 15 kilo wegende lasagna van Euroshopper? Als je dat in 1 keer opeet word je denk ik wel onpasselijk!

mark wonnink

Ongelezen bericht door mark wonnink »

hahaha :lol: volgens mij heeft hij er 1 nulletje teveel staan...

Gast

volgens mij halen hier een hoop mensen het AH huismerk en Euroshopper door elkaar... Het AH huismerk is idd niet slecht maar ook bijna net zo duur als een A-merk. Het euroshopper merk is echt te walgelijk voor woorden, een ieder die dat lekker vindt heeft een ernstig gebrek aan smaakpupillen :!: :!: :!: :!: :!:
Dan kan je beter voor minder geld naar de Aldi gaan, krijg je er tenminste nog een beetje kwaliteit voor je euro'tjes

Gast

Over smaak valt niet te twisten.
Wat de een lekker vindt, vindt een ander walgelijk.
Sommigen walgen alleen al van het product omdat het geen A-merk is,
Merknamen, zowel A-merken, AH-merken, Euroshopper e.d. blijken dus op voorhand al van invloed te zijn op de smaak.
Grote onzin is dat.

Iemand vindt iets wel of niet lekker. Niks mis met smaakpapillen (nee, geen pupillen!). Punt uit.
Dus hou alsjeblief op 'n ander te beoordelen op smaak van een bepaald merk.

Gast

geniet van die bagger als je wilt, maar dan ga ik wel naar de aldi

speedy de trucker

Ongelezen bericht door speedy de trucker »

De Aldi verkoopt bijna alleen A-merken maar dan in een eigen of neutrale verpakking,zo komen de mie,macaroni e.d. van honig,de spinazie a la room van groko,de vleeswaren van diverse Nederlandse en Belgische producenten de zuiveltoetjes komen weer van Campina Duitsland en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
En Aldi is een duits merk,en een duitser staat nog steeds voor kwaliteit,en dat kan je van andere huismerken niet zeggen

Gast

Dus als er geen Aldi op staat, is het bagger?

Dan denk IK dat er inderdaad iets meer mis is met jou.
Waarschijnlijk heeft jouw eetgedrag enkele hersencellen aangetast.....

Dat een product met merk X uit dezelfde fabriek komt als een product dat een z.g. A-merk label heeft, bewijst en zegt niets over de kwaliteit of smaak.

Een heleboel mensen beweren bij voorbaat al dat het kwalitatief slechter is of niet smaakt (bagger is) als het niet uit dezelfde fabriek van A-merk komt of een ander merk voert.

Door te stellen dat een product beter is als het een A-merk voert of uit de fabriek komt waar een A-merk geproduceerd wordt, bewijst eens te meer dat het puur tussen je oren zit.

Smaak is én blijft puur persoonlijk! Niemand kan voor mij spreken dat iets wel of niet lekker is. Denk daar maar eens over na!

Gesloten