LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PRIVADO OPLICHTING

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
aanpakker

PRIVADO OPLICHTING

Ongelezen bericht door aanpakker »

Privado staat bekend als een erotiek shop etc etc

ooit heb ik er wat besteld voor mijn vrouwtje

en na de nieuwjaar van 2006 begin februari ontving ik een brief met een bonus en en akdo nmr
de kado nmr klopte en de kaods heb ik ook ontvangen je meot er wel wat voor doen bestellen maar in huun spelregels staat duidelijk je hoeft niks te bestellen ....

mijn bonus nmr klopte en ik was gegarandeerd winnaaaar van 25 duizend euro!!! ik blij natuurlijk ziet er allemaal echt uit achterop staan hun spel regels en voorwaarden en er komen geen dubbele nmrs voor dus GA IK ER VANUIT DAT IK DE WINNAAR BEN ik zou het prijzen geld in 15 juni krijgen en kon de winnaaars bestel lijst al na bekend making aanvragen
dus ik bellen in juni dat is dus al paar maanden evrder en krijg geen antwoord
dan is de winanaar niet bekend gemaakt zo ging het dus paar weken dor wat ik wel raar vond nou heb ik al de eerste prijs 25 duizend euro niks van gehoord krijg ik weer een brief waar ik weer 25 duizend heb gewonnen en toen na een maand weer 1 en je gaat je ogen niet geloven en nog eens dus in totaala heb ik er 4 in totaaal ben ik zogenaamd gegarandeerd winnaaar van elke x 25 duizend euro en het grappige is PRIVADO is een groot bedrijf waarom zouden ze zulke akties doen???
ik neem aan dat je ze zo aan kan klagen voor oplichting en etc etc

ze hebben op elke achterbladzijde een spel regel

wat kan ik het ebste doen nu
ik vind dit soort praktijken van zulke grote bedrijfen heel vreemd moet ik nou aangifte doen of ???????

laat het me weten a.u.b want ik weet namelijk neit wat ik moet doen want heb dit nooit meegemaakt en maak dit dna wel in een keer goed mee want 4 x van zulke mooie brieven die me beloven dat ik gegarandeerd winnaaar ben en elke x klopt me nmr maar je hoort niks meer van ze en als je ze belt dan krijg je een vrouw aan de lijn die beweert a niks te weten van de aktie en b soms weer een andere medewerker maar dan beweert die weer dat de winaaaar brief ontvang maar je hoort niks tis gewoon pure oplichting

Accutron

Re: PRIVADO OPLICHTING

Ongelezen bericht door Accutron »

Blijkbaar zijn er nog altijd mensen die in dit soort onzin geloven. Voor niks gaat de zon op en gratis prijzen bestaan niet.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

ooit heb ik er wat besteld voor mijn vrouwtje
Vrouwtje? Je praat hier wel over een mens hoor, niet over een beest of zo.

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Even het woord sweepstake invullen als zoekterm onder google, en je ziet meteen, dat je nooit of te nimmer de beloofde prijs zult krijgen.

Het gaat me er even niet om, dat jij bij een sex-postorder iets besteld hebt, moet je helemaal zelf weten (maar karr-2 heeft gelijk: ''vrouwtje'' klinkt denigrerend).

Alle postorderbedrijven, die je op deze manier proberen te bewegen om iets te bestellen, zouden eens gedwongen moeten worden de beloofde prijzen daadwerkelijk uit te keren.

Kortom: zet de beloofde prijs uit je hoofd, je krijgt hem namelijk niet.

tjoektjoek

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

@ Karr-2

Wat verwachtte je dan? Heb je de rest van het verhaal gelezen? Doe voor de grap "copy-paste" in Word. Het rood vliegt je om de oren. :?

karr-2

Tsja je hebt gelijk, het gebruik van dit soort woorden zegt genoeg over het niveau van de poster denk ik dan maar.

aanpakker

Ongelezen bericht door aanpakker »

eey **** jullie kk ezels ik kom hier niet voro kattengejank ik vraag hier wat dood normaals ga jullie meoders ****** ik kom er tog wel uit

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

aanpakker:

Ik heb je alleen maar goed advies gegeven hoor.

Ik had eerst ook het nodige willen posten over het taalgebruik, maar ik neem voor het gemak maar aan dat je de Nederlandse taal niet helemaal machtig bent. Dat kan betekenen dat je dyslexie hebt, of dat je van niet-Nederlandse kom-af bent.

Ga er maar vanuit, dat een brief, waarop van de buitenkant al af te lezen is dat er een grote prijs in het vooruitzicht wordt gesteld, gewoon nep is. Pure reclame, dus.

Bij mijn weten vielen dit soort uitingen tegenwoordig ook onder de normen die per 1 januari 2006 gelden: volgens mij mag men dat dus niet meer doen, maar veel bedrijven houden zich er niet aan, in de veronderstelling dat veel klanten niet weten dat de wet op dit gebied per 1 januari van dit jaar is veranderd.

karr-2

eey **** jullie kk ezels ik kom hier niet voro kattengejank ik vraag hier wat dood normaals ga jullie meoders ****** ik kom er tog wel uit
Need I say more?

tjoektjoek

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Dat kan betekenen dat je dyslexie hebt, of dat je van niet-Nederlandse kom-af bent.
En dan nog is het makkelijk om even in Word te checken op taalfouten. :wink:

Gesloten