LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
Eind januari kochten wij een Samsung televisie. Op de televisie zat een mooie cashback actie: 400 euro retour! Geldig tot en met 8 februari. Alles netjes ingevuld op 31 januari én de originele streepjescode dezelfde avond op de post gedaan. De behandeltijd is 8 weken en toen ik na 8,5 weken nog niets gehoord had heb ik gebeld.
Zoals ik al vaker gelezen heb op internetfora: ze hadden de streepjescode niet ontvangen. Daarover hadden ze een mail gestuurd. Vreemd genoeg heb ik die mail nooit ontvangen. Maar, vertelde de medewerker, als ik nog een kopie van de streepjescode zou opsturen, kwam alles in orde.
Diezelfde avond kopie van de code én de aankoopbon gemaild en de reactie van Samsung kwam de volgende dag: "U bent te laat. De actie is afgesloten en aanpassen van aanvragen kan niet meer."
Helaas heb ik ook díe reactie (en dus interne miscommunicatie) al vaker op internet gelezen.
Naam van de medewerker van klantenservice is bekend bij mij.
Ik ben nu een mail aan het schrijven. Zijn er nog tips, misschien van ervaringsdeskundigen? (Ik heb mezelf al de tip gegeven volgende keer aangetekend te versturen).
Zoals ik al vaker gelezen heb op internetfora: ze hadden de streepjescode niet ontvangen. Daarover hadden ze een mail gestuurd. Vreemd genoeg heb ik die mail nooit ontvangen. Maar, vertelde de medewerker, als ik nog een kopie van de streepjescode zou opsturen, kwam alles in orde.
Diezelfde avond kopie van de code én de aankoopbon gemaild en de reactie van Samsung kwam de volgende dag: "U bent te laat. De actie is afgesloten en aanpassen van aanvragen kan niet meer."
Helaas heb ik ook díe reactie (en dus interne miscommunicatie) al vaker op internet gelezen.
Naam van de medewerker van klantenservice is bekend bij mij.
Ik ben nu een mail aan het schrijven. Zijn er nog tips, misschien van ervaringsdeskundigen? (Ik heb mezelf al de tip gegeven volgende keer aangetekend te versturen).
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
En ruim voor de sluitingsdatum informeren naar de status.(Ik heb mezelf al de tip gegeven volgende keer aangetekend te versturen).
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
Ga even naar de officiele Samsung website, daar zit onder het kopje contact een chatfunctie. Kan je chatten met de medewerkers. Misschien kunnen ze zo wel wat regelen. Ik heb goede ervaring met de chat, tot driemaal toe goed geholpen en het probleem gratis opgelost.
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
En dan? Ze ontkennen toch niet dat ze uw aanvraag hebben ontvangen? Ze hebben u daar zelfs een mail over verstuurd. Met aangetekend versturen kunt u alleen aantonen dat u iets heeft verzonden, niet of daar ook een streepjescode bij in zat. Dus zou dat weggegooid geld zijn.SimonV schreef: (Ik heb mezelf al de tip gegeven volgende keer aangetekend te versturen).
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
@simon Eind januari kochten wij een Samsung televisie. Op de televisie zat een mooie cashback actie: 400 euro retour! Geldig tot en met 8 februari. Alles netjes ingevuld op 31 januari én de originele streepjescode dezelfde avond op de post gedaan
een tip voor de volgende keer! altijd een kopie toesturen en nooit de originele streepjescode.
want dan kunnen ze juist makkelijk zeggen niets te hebben ontvangen, want jij hebt geen
streepjes code meer, scheelt hun weer uitbetalen.
een tip voor de volgende keer! altijd een kopie toesturen en nooit de originele streepjescode.
want dan kunnen ze juist makkelijk zeggen niets te hebben ontvangen, want jij hebt geen
streepjes code meer, scheelt hun weer uitbetalen.
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
Ik geloof dat dat vaak niet geaccepteerd wordt. Er staat regelmatig expliciet bij: stuur de originele streepjescode, kopieën niet geaccepteerd.aarie25 schreef:@simon Eind januari kochten wij een Samsung televisie. Op de televisie zat een mooie cashback actie: 400 euro retour! Geldig tot en met 8 februari. Alles netjes ingevuld op 31 januari én de originele streepjescode dezelfde avond op de post gedaan
een tip voor de volgende keer! altijd een kopie toesturen en nooit de originele streepjescode.
want dan kunnen ze juist makkelijk zeggen niets te hebben ontvangen, want jij hebt geen
streepjes code meer, scheelt hun weer uitbetalen.
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
ik heb voor 2 samsung telefoons ook kopieën in gestuurd en netjes geld gekregen.sweet-devil schreef:Ik geloof dat dat vaak niet geaccepteerd wordt. Er staat regelmatig expliciet bij: stuur de originele streepjescode, kopieën niet geaccepteerd.aarie25 schreef:@simon Eind januari kochten wij een Samsung televisie. Op de televisie zat een mooie cashback actie: 400 euro retour! Geldig tot en met 8 februari. Alles netjes ingevuld op 31 januari én de originele streepjescode dezelfde avond op de post gedaan
een tip voor de volgende keer! altijd een kopie toesturen en nooit de originele streepjescode.
want dan kunnen ze juist makkelijk zeggen niets te hebben ontvangen, want jij hebt geen
streepjes code meer, scheelt hun weer uitbetalen.
maar over samsung is vaker een topic geopend door mensen die de orginele kopieën hadden
in gestuurd, daar werd toen ook gezegd, dat ze niets hadden ontvangen.
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
Je zou denken dat dit uitzonderingen zijn, echter is bovenstaand verhaal exact wij mij ook is overkomen. Ik snap niet dat zij hier gewoon keer op keer mee weg kunnen komen zonder imago schade. Lijkt mij dat dit misleiding is, het is natuurlijk niets voor niets dat deze actie per post gedaan moet worden. Tegenwoordig kan elke vorm van betaling volledig digitaal, alleen bij geld ontvangen moet het per post.SimonV schreef:Eind januari kochten wij een Samsung televisie. Op de televisie zat een mooie cashback actie: 400 euro retour! Geldig tot en met 8 februari. Alles netjes ingevuld op 31 januari én de originele streepjescode dezelfde avond op de post gedaan. De behandeltijd is 8 weken en toen ik na 8,5 weken nog niets gehoord had heb ik gebeld.
Zoals ik al vaker gelezen heb op internetfora: ze hadden de streepjescode niet ontvangen. Daarover hadden ze een mail gestuurd. Vreemd genoeg heb ik die mail nooit ontvangen. Maar, vertelde de medewerker, als ik nog een kopie van de streepjescode zou opsturen, kwam alles in orde.
Diezelfde avond kopie van de code én de aankoopbon gemaild en de reactie van Samsung kwam de volgende dag: "U bent te laat. De actie is afgesloten en aanpassen van aanvragen kan niet meer."
Helaas heb ik ook díe reactie (en dus interne miscommunicatie) al vaker op internet gelezen.
Naam van de medewerker van klantenservice is bekend bij mij.
Ik ben nu een mail aan het schrijven. Zijn er nog tips, misschien van ervaringsdeskundigen? (Ik heb mezelf al de tip gegeven volgende keer aangetekend te versturen).
En Simon, ik heb alles aangetekend verstuurd en bij mij verkondigen ze ook dat de streepjescode er niet bij zat.
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
Inmiddels heb ik een toezegging dat ik coulancehalve toch geld krijg. "Grappig" dat daar wel bij staat dat ik geduld moet opbrengen.
Iedereen bedankt voor de reacties. Met name het ruim voor de sluitingsdatum bellen naar de status van bprosman vind ik een goede.
Iedereen bedankt voor de reacties. Met name het ruim voor de sluitingsdatum bellen naar de status van bprosman vind ik een goede.
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
Echt wettelijk bewijs is het niet maar ik fotografeer/scan alles even voor ik het in de de envelop stop. Dat doe ik eigenlijk al sinds 10 jaar geleden de belastingdienst bij hoog en bij lag beweerde de aangite van 1 jaar wel gehad te hebben en de andere niet terwijl ze in de zelfde envelop zaten .En Simon, ik heb alles aangetekend verstuurd en bij mij verkondigen ze ook dat de streepjescode er niet bij zat.
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
Dat is niet helemaal het geval omdat ze standpunten van de TS wel gemotiveerd moeten betwisten. Ze komen er dus niet mee weg door te wijzen op de mogelijkheid dat de streepjescode er wel eens niet bij zou kunnen zitten.berndv schreef:En dan? Ze ontkennen toch niet dat ze uw aanvraag hebben ontvangen? Ze hebben u daar zelfs een mail over verstuurd. Met aangetekend versturen kunt u alleen aantonen dat u iets heeft verzonden, niet of daar ook een streepjescode bij in zat. Dus zou dat weggegooid geld zijn.SimonV schreef: (Ik heb mezelf al de tip gegeven volgende keer aangetekend te versturen).
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 mei 2015 11:44
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
Hallo,
Ik ben ook een gedupeerde van de cash-back actie, 400 euro op een curved 65 inch TV en 250 euro op een wasmachine van 2000 euro. Ik vind dat we het niet moeten laten zitten bij klagen op dit soort forums, maar we ons moeten verenigen en ze aanpakken. Dit kan toch gewoon niet meer in deze tijd om vele duizenden mensen gewoon doelbewust en stelselmatig op te lichten voor een bedrag dat dan net te klein is om voor naar de rechter te gaan.
Iedereen die aantoonbaar heeft voldaan aan de regels en toch geen geld hebben gekregen zouden zich hier vrijblijvend kunnen aanmelden. Zodra we een man of 100 hebben gaan we de rechter opzoeken en geven dan ook ruchtbaarheid via de media.
Samsung flikt het al om slappe kwaliteit voor hoge prijzen te verkopen
Ik hoop dat echt veel mensen zich aanmelden en niet alleen maar hier op dit soort sites klagen... ACTIE!!!
Ik ben ook een gedupeerde van de cash-back actie, 400 euro op een curved 65 inch TV en 250 euro op een wasmachine van 2000 euro. Ik vind dat we het niet moeten laten zitten bij klagen op dit soort forums, maar we ons moeten verenigen en ze aanpakken. Dit kan toch gewoon niet meer in deze tijd om vele duizenden mensen gewoon doelbewust en stelselmatig op te lichten voor een bedrag dat dan net te klein is om voor naar de rechter te gaan.
Iedereen die aantoonbaar heeft voldaan aan de regels en toch geen geld hebben gekregen zouden zich hier vrijblijvend kunnen aanmelden. Zodra we een man of 100 hebben gaan we de rechter opzoeken en geven dan ook ruchtbaarheid via de media.
Samsung flikt het al om slappe kwaliteit voor hoge prijzen te verkopen
Ik hoop dat echt veel mensen zich aanmelden en niet alleen maar hier op dit soort sites klagen... ACTIE!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 01 mei 2015 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd, mailadres verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd, mailadres verwijderd
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
Na lang wachten kan ik dit achter mij laten: gisteren bleek het bedrag bijgeschreven te zijn.De coulancebetaling heeft heeel lang geduurd. Ik verbaas me dat dit probleem veel mensen overkomt.
- @ Spotabibrozalo: misschien is het lotgenoten-deel van de radar-site iets om mensen te verenigen?
@ bprosman: Volgende keer zal ik alles met video vastleggen - totdat het in de brievenbus gaat. Dat is nog beter denk ik. Misschien niet wettelijk - maar wel overtuigend.
@ bprosman: ruim op tijd informeren doe ik de volgende keer ook. Scheelt in ieder geval een discussie over wel/niet op tijd zijn.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 nov 2015 08:29
Re: Problemen Samsung cashback televisie januari 2015
Het zelfde probleem heb ik met de cashback actie van mijn nieuwe mobiele telefoon de Samsung S6,alles netjes verzonden, en door Samsung geaccepteerd op de website en ik zou dus 75 euro op mijn rekening krijgen,maar we zijn nu 3 maanden later en ik heb nog steeds niets gehad of gehoord van ze
En dit is dus niet de eerste keer bij Samsung...elke keer als ze een cashback actie hebben op wat dan ook,moet je of maanden wachten of zelf achter je geld aan.
mvg
Martin
En dit is dus niet de eerste keer bij Samsung...elke keer als ze een cashback actie hebben op wat dan ook,moet je of maanden wachten of zelf achter je geld aan.
mvg
Martin