Mijn man en ik hebben 2 weken geleden allebei een nieuwe fiets besteld bij een fietsenwinkel.
We kregen de internetprijs, dit was lager dan wanneer we het direct in de winkel zouden bestellen.
Maar anders zouden we naar huis gaan, en het dan vervolgens bij dezelfde winkel online bestellen om alsnog de lagere prijs te kunnen betalen.
Nu kunnen wij a.s. vrijdag onze fietsen ophalen, blijken de fietsen nu op hun eigen site in de aanbieding te zijn.
Moet ik vragen naar die kortingsprijs? Of moet ik de prijs betalen die er voor stond toen we de fietsen bestelden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Product afgeprijsd tijdens bestelling
-
Re: Product afgeprijsd tijdens bestelling
Je moet niks. Je kunt het wel altijd proberen, alhoewel je volgens mij in beginsel geen recht hebt op die korting. De koop is immers al gesloten tegen een bepaalde prijs. Maar nee heb je en ja... nou??
Geen idee hoe je het aan zou pakken, ik zou zelf iets zeggen als: had ik nou maar twee weken gewacht, dan had ik ze goedkoper kunnen krijgen. En dan een beetje sturen zeg maar.
Geen idee hoe je het aan zou pakken, ik zou zelf iets zeggen als: had ik nou maar twee weken gewacht, dan had ik ze goedkoper kunnen krijgen. En dan een beetje sturen zeg maar.
Re: Product afgeprijsd tijdens bestelling
Ja, ik ga het in ieder geval proberen natuurlijk