LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PROMAX ROTATIE
PROMAX ROTATIE
WIE HEEFT ER OOIT GEHOORD VAN DE PROMAX SUPERMARKTGESCHENK
LAAT HET ME WETEN, WANT IK VINDT HET NOGAL DUBIEUS.
BEL HET TELEFOONNR NIET A € 0,70 CTPM
RGOETJES V.HENSTRA
LAAT HET ME WETEN, WANT IK VINDT HET NOGAL DUBIEUS.
BEL HET TELEFOONNR NIET A € 0,70 CTPM
RGOETJES V.HENSTRA
Re: PROMAX ROTATIE
dus wel gebeld duurt 5 min voordat je hoort dat je word opgelicht maar dan ben je al 3.50 euro kwijt.
ronald
ronald
Deze oplichterij moet snel bekend worden gemaakt! Dit is een hele foute manier van geld verdienen.
Het bandje duurt inderdaad zo'n 5 minuten a 0,70 ecpm. Dan blijkt dus dat als je een klein wit kaartje hebt, je 0,01 hebt "gewonnen", terwijl de suggestie wordt gewekt dat dat E. 165,- is.
Ik zou graag weten wie dit doet.
Rob
Het bandje duurt inderdaad zo'n 5 minuten a 0,70 ecpm. Dan blijkt dus dat als je een klein wit kaartje hebt, je 0,01 hebt "gewonnen", terwijl de suggestie wordt gewekt dat dat E. 165,- is.
Ik zou graag weten wie dit doet.
Rob
Ook wij hebben gebeld met deze lijn en precies hetzelfde verhaal. Ik weet in ieder geval dat een van de andere reacties ook van iemand uit Haarlem is. Is dit toevalig of komt iedereen uit Haarlem.
Het kaartje is overigens zeer duidelijk en er staat zelfs nergens een soort van voorbehoud op. Dus dit is pure oplichterij.
Het kaartje is overigens zeer duidelijk en er staat zelfs nergens een soort van voorbehoud op. Dus dit is pure oplichterij.
Ik was wel enigszins sceptisch waar het kaartje laat niets aan duidelijk over dus heb ook ik gebeld. Inderdaad grove oplichting!
Ik heb eerst op het net gezocht wt voor actie het was zodra ik het kaartje vandaag zag. Ben blij dat ik het gedaan heb, ik kwam op onderstaande link terecht:
http://www.haarlemsdagblad.nl/Artikel/0 ... 29,00.html
http://www.haarlemsdagblad.nl/Artikel/0 ... 29,00.html
Nooit op dit soort onzin ingaan. Bij ons heeft de hele buurt zo,n kaart ontvangen.De enige die er rijker van wordt is KPN en de 0900abonnee.
Heb vandaag idd ook een kaartje gekregen met de mededeling dat men persoonlijk aan de deur was geweest en dat mij een supermarktgeschenk van Euro 165,00 was toegekend. Ten eerste was ik thuis en heb geen bel gehoord. En ten tweede vertrouwde ook ik het niet en ben eerst es op zoek gegaan naar informatie; wat ik niet kon vinden totdat ik dit allemaal las. Ze zijn nu dus ook bezig in omgeving Zwolle, dus niet alleen in Haarlem! Gr Lianne ps het Haarlems dagblad waarschuwd er idd voor!!! Oplichterij dus!!!!!
Wij wonen in Kampen en zijn er ook ingetrapt, erg misleidend. Ook wij waren gewoon thuis, hebben ook voor 4 minuten gebeld.
Wij vinden dit een hele flauwe grap,ook omdat je dan alsnog 1 eurocent gewonnen hebt, maar wel eerst deze kaart op moet sturen, terwijl dit wel weer een postzegel kost.
Tegen zo´n dom bandje kun je nog niet schelden ook!
Wij vinden dit een hele flauwe grap,ook omdat je dan alsnog 1 eurocent gewonnen hebt, maar wel eerst deze kaart op moet sturen, terwijl dit wel weer een postzegel kost.
Tegen zo´n dom bandje kun je nog niet schelden ook!
helaas helaas het was inderdaad te mooi om waar te zijn en ook ik ben zo stom geweest om hier naar toe te bellen.
dus mensen niet op reageren want die ene euro cent die zal je ook wel niet krijgen.
zwolle
dus mensen niet op reageren want die ene euro cent die zal je ook wel niet krijgen.
zwolle
Wij hebben ook zo,n kaartje gekregen, zou er wat te doen zijn aan deze oplichterij?
Kampen
Kampen
Ik dacht echt dat ik iets gewonnen had.
Normaal gesproken gaat dit soort post direct de papierbak in, maar dit leek serieus. Niet bellen!!!!
Normaal gesproken gaat dit soort post direct de papierbak in, maar dit leek serieus. Niet bellen!!!!
Woon ook in Kampen en heb dat kaartje ook ontvangen. Uiteraard niet gebeld, want dat het hier om oplichterij gaat was wel duidelijk.
Staat trouwens ook artikel over in de Zwolse(Kamper) courant:
http://www.zwolsecourant.nl/regioportal ... 5_,00.html
Staat trouwens ook artikel over in de Zwolse(Kamper) courant:
http://www.zwolsecourant.nl/regioportal ... 5_,00.html
Op de supermarktgeschenkenbon wordt meerdere malen de naam Promax gebruikt. Promax Information Technology en Promax Software Technology hebben niets te maken met de supermarkt geschenkbon actie van het Nederlands Bureau Marktpromo, NMBP. De term Promax wordt door deze organisatie onrechtmatig gebruikt. Wij zullen derhalve ook stappen ondernemen tegen bovenstaande organisatie.
Wij betreuren de ontstane onduidelijkheid en willen ons nadrukkelijk distantiëren van deze actie.
Wij betreuren de ontstane onduidelijkheid en willen ons nadrukkelijk distantiëren van deze actie.
Ik heb ook een kaartje ontvangen dat ik 165 euro aan gratis boodschappen had gewonnen.Natuurlijk heb ik ook gebeld en ben dus ook een paar euro's aan telefoonkosten kwijt. Ik woon in Zwolle,ik wil iedereen vragen niet te bellen. Pure oplichterij!