LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Puregarciniacambogia.nl/detox.nl/milou skincare

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
anria1971

Puregarciniacambogia.nl/detox.nl/milou skincare

Ongelezen bericht door anria1971 »

Wat een ellende dit, je zit op facebook een leuke aanbieding voorbij komen. 29.95. Ik dacht zo, dat is leuk. Een setje tegen de rimpels....................nou ik kan nu wel 14 potten tegen de rimpels gebruiken als je met dit soort valse aanbieders in zee gaat.
Ik had het ineens besteld, zonder dat ik zag wat het koste en wat ik precies kreeg. Adres ingevuld en je gaat verder en ineens staat er u heeft u bestelling geplaatst. Ik wist verder niks maar had al snel het doosje in huis. En wat blijkt, 3 producten niet voor 29.95 ............................... nee, 29.95 per stuk. Dus valse reclame (dat is 1). Ik een mail gestuurd en aangegeven dat dit valse reclame is en dat ik 29.95 behoor te betalen en niet ineens 89,85.
Nou ze wilde dan wel 20 eraf halen en anders moest ik het maar retour sturen. Ik mocht ook nog omdat ik 3 artikelen had 1 artikel zonder risico proberen. Nou de oogcreme kreeg ik problemen mee na testen dus direct retour. Dan denk je overal vanaf te zijn. FOUT. Of ik even 29.95 wilde betalen. Ik zei waarvoor dat dan. Nou dat was voor de oogcreme die ik mocht testen. Ik zei aan de telefoon is mij verteld dat dit mocht omdat ik 3 producten had. En ik was al 6.95 voor het terugsturen kwijt dus ik betaal niks.
Nu moet ik dus voor de rechter verschijnen 17 augustus omdat ik niks fout heb gedaan. Dussssssssssssssss HIERBIJ WAARSCHUW IK EEN IEDER, BESTEL NIETS BIJ DEZE FIGUREN. VALSE RECLAME IS 1, TERUGSTUREN IS 2 EN IN HUN VOORWAARDEN STAAT HEEL DUIDELIJK 1 PRODUCT OPENEN BIJ 3 PRODUCTEN (EN DAT HAD IK) EN RISICOLOOS PROBEREN. GELOOF HET NIET WANT ALLES IS EEN LEUGEN.
Ze werken onder verschillende namen ook nog maar het is 1 pot nat. Ik ga alle bewijsstukken aan de rechter sturen en zal alle tijd die ik hierin gestoken heb eens even berekenen. Jullie krijgen van mij een vette rekening.!!!!

scontra

Re: Puregarciniacambogia.nl/detox.nl/milou skincare

Ongelezen bericht door scontra »

anria1971 schreef:. Ik ga alle bewijsstukken aan de rechter sturen en zal alle tijd die ik hierin gestoken heb eens even berekenen. Jullie krijgen van mij een vette rekening.!!!!

Succes zou ik haast willen zeggen, maar de kans daarop is echter uitermate klein. :cry:

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

U heeft 3 producten en mag er 1 gratis proberen bij 3 producten. Echter retourneert u de andere 2 en heeft u dus geen 3 producten en mag u dus niets gratis proberen.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U slaat een heleboel stappen over. Van het niet willen betalen na het proberen naar de rechter. Dit is geen tijdsbestek van dagen, maar van maanden. En in al die maanden heeft u niet gedacht om zelf een jurist in de arm te nemen of andere info in te winnen?

Oogcrème, rimpelcrème, etc koop je niet via een vage advertentie via Facebook. Weet u wat de ingrediënten zijn? U weet wat u op uw gezicht smeerde? Gelukkig is uw gezondheid niet zo veel waard dat u met zo'n bedrijf in zee gaat.

Sterkte in de rechtbank. Na maanden uw hoofd in het zand gestoken te hebben maakt u weinig kans.

Gesloten